Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

Ostrowiec Świętokrzyski: Usługa reintegracji zawodowej i społecznej w Centrum Integracji Społecznej w 2014 roku dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Numer ogłoszenia: 104090 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim , ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks 41 265 22 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.pl, www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa reintegracji zawodowej i społecznej w Centrum Integracji Społecznej w 2014 roku dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi reintegracji zawodowej i społecznej dla co najmniej 78 osób w ramach Centrum Integracji Społecznej (CIS) w 2014 roku w łącznej ilości nie przekraczającej 546 osobomiesięcy dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim związanej z realizacją projektu pn.: WSPÓLNA SPRAWA.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.13.30.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie przez Wykonawcę decyzji administacyjnej wydanej przez wojewodę właściwego ze względu na siedzibę Centrum Integracji Społecznej potwierdzajacej nadanie statusu ww. Centrum

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych usług reintegracji społecznej i zawodowej w CIS objętych przedmiotem zamówienia w okresie kolejnych 9 miesiecy kalendarzowych w ilości nie mniejszej niż 546 osobomiesiecy, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym należyte ich wykonanie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wyposażenia pracowni zawodowych oraz wyposażenia sal szkoleniowych zgodnie z wymogami wskazanymi w SIWZ wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami , według wzoru określonego w załaczniku nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamówienie należy wykonać przy udziale: co najmniej jednego pracownika socjalnego tj. osoby spełniającej wymagania konieczne dla zawodu pracownik socjalny określone w ustawie z dnia 12.04.2004r. o pomocy społecznej oraz co najmniej jednej osoby posiadającej kwalifikacje w zawodzie doradcy zawodowego oraz co najmniej jednej osoby posiadającej kwalifikacje w zawodzie psychologa a także instruktorów zawodu - spełniajacych wymagania szczegółowo określone w pkt 3.2.3.B SIWZ należy złożyć wykaz osób według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ustawy PZP według wzoru jak w załaczniku nr 6 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, Oświadczenie o przynależnosci do grupy kapitałowej - według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ, Plan przewidzianych w trakcie realizacji działań reintegracji zawodowej i społecznej, opracowany dla każdej z grup zawodowych ze szczegółowymi planami szkoleń zawodowych (zawierający minimalne warunki przystąpienia do egzaminu), którymi objęci będą uczestnicy CIS

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: nastąpi zmiana kadry realizującej usługę ( wskazanej w zał. Nr 4 do SIWZ ) w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, że nowo wskazana osoba będzie posiadać wykształcenie i doświadczenie równoważne do zmienianego członka kadry

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops/; www.mopsostrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Świętokrzyska 22 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski godz. 7.00 -15.00 ( pon. - pt) pokój 4.17 lub pok. 4.11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Świętokrzyska 22 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski pokój 4.15 ( sekretariat Dyrektora MOPS ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: partnerski projekt systemowy WSPÓLNA SPRAWA współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak



Dokumenty do pobrania:
SIWZ
Data publikacji: 2014-03-27 12:14:18, Osoba, która opublikowała załącznik: Monika Mazur, Magdalena Zieleń
załącznik nr 1do SIWZ - formularz oferty
Data publikacji: 2014-03-27 12:15:09, Osoba, która opublikowała załącznik: Monika Mazur, Magdalena Zieleń
załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy
Data publikacji: 2014-03-27 12:15:37, Osoba, która opublikowała załącznik: Monika Mazur, Magdalena Zieleń
załącznik do umowy
Data publikacji: 2014-03-27 12:16:19, Osoba, która opublikowała załącznik: Monika Mazur, Magdalena Zieleń
załącznik nr 3 do SIWZ CIS 2014-wykaz usług
Data publikacji: 2014-03-27 12:16:43, Osoba, która opublikowała załącznik: Monika Mazur, Magdalena Zieleń
załącznik nr 4 do SIWZ CIS 2014-wykaz kadry
Data publikacji: 2014-03-27 12:17:56, Osoba, która opublikowała załącznik: Monika Mazur, Magdalena Zieleń
załącznik nr 5 do SIWZ CIS 2014-wykaz sprzętu, sal
Data publikacji: 2014-03-27 12:18:22, Osoba, która opublikowała załącznik: Monika Mazur, Magdalena Zieleń
załącznik nr 6 do SIWZ- oświadczenie art. 22
Data publikacji: 2014-03-27 12:21:19, Osoba, która opublikowała załącznik: Monika Mazur, Magdalena Zieleń
załącznik nr 7 do SIWZ- oświadczenie art. 24
Data publikacji: 2014-03-27 12:21:47, Osoba, która opublikowała załącznik: Monika Mazur, Magdalena Zieleń
załącznik nr 8 do SIWZ- oświadczenie grupa kapitałowa
Data publikacji: 2014-03-27 12:22:09, Osoba, która opublikowała załącznik: Monika Mazur, Magdalena Zieleń
Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2014-03-27 12:13:33

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2014-03-27 12:22:16

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Monika Mazur, Magdalena Zieleń
Data wytworzenia informacji: 2014-03-27

Liczba wyświetleń: 1444

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:14:18
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:15:09
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:15:37
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:16:19
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:16:43
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:17:56
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:18:22
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:19:21
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:19:28
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:19:57
  • Został usuniety załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:20:03
  • Został usuniety załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:20:06
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:21:19
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:21:47
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:22:09
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2014-03-27 12:22:16

Strona została odwiedzona 1415104 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies