-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
Ostrowiec
Świętokrzyski: Przygotowywanie i dostarczanie- do miejsc wydawania-
posiłków w formie gorącego dania obiadowego dla dzieci w trzynastu
szkołach w Ostrowcu Świętokrzyskim w roku 2012 oraz ich wydawanie do
spożycia w tych miejscach. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 419620 - 2011r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks 41 265 22 51. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie- do miejsc wydawania- posiłków w formie gorącego dania obiadowego dla dzieci w trzynastu szkołach w Ostrowcu Świętokrzyskim w roku 2012 oraz ich wydawanie do spożycia w tych miejscach.. II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przygotowanie, dostawa do wskazanych szkół w Ostrowcu Świętokrzyski i wydawanie jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie zgodnie z zestawieniem 15-to dniowym (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) dla dzieci objętych pomocą MOPS (decyzja na dożywianie).. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
|
|
Data opublikowania w BIP: 2013-10-31 06:41:08
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Sylwester Wesołowski
Data wytworzenia informacji: 2011-12-28
Liczba wyświetleń: 608