-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
Ostrowiec
Świętokrzyski: Przygotowywanie i dostarczanie- do miejsc wydawania-
posiłków w formie gorącego dania obiadowego dla dzieci objętych pomocą
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie
wakacji w roku 2012 oraz ich wydawanie do spożycia w tych miejscach Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216286 - 2012r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks 41 265 22 51. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie- do miejsc wydawania- posiłków w formie gorącego dania obiadowego dla dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie wakacji w roku 2012 oraz ich wydawanie do spożycia w tych miejscach. II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa do wskazanych szkół w Ostrowcu Świętokrzyski i wydawanie jednodaniowych gorących posiłków dziennie zgodnie z jadłospisem dla dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim (decyzja na dożywianie) w okresie wakacji 2012 r. Liczba dzieci żywionych dziennie przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, zwany w dalszej części MOPS, nie więcej niż 120.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.32.00.00-9, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.52.10.00-9, 55.52.31.00-3. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31080,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
|
|
Data opublikowania w BIP: 2013-10-31 07:07:42
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Sylwester Wesołowski
Data wytworzenia informacji: 2012-07-18
Liczba wyświetleń: 674