Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

Z A P R O S Z E N I E   DO   S K Ł A D A N I A   O F E R T

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22 zaprasza przedstawicieli firm i osoby fizyczne do składania ofert na „Dożywianie dzieci w szkołach Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w okresie wakacji”.

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest - „Dożywianie dzieci w szkołach Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w okresie wakacji”.

Opis zamówienia
  1. posiłki muszą być gorące i mieć formę dania obiadowego,
  2. posiłki będą przygotowane i wydawane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego,
  3. posiłki wykonywane będą ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia,
  4. posiłek powinien być jednodaniowy; trzy razy w tygodniu drugie danie plus kompot, w tym, dwa dania mięsne; dwa razy w tygodniu zupa ugotowana na mięsie plus deser,
  5. posiłki wydawane w piątek nie mogą być daniami mięsnymi i zupami,
  6. posiłki mają być przygotowywane i wydawane zgodnie z jadłospisem, przedstawionym przez Wykonawcę z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem,
  7. posiłki powinny być urozmaicone, świeże i przygotowane w dniu ich wydania,
  8. posiłki mają być wydawane w pojemnikach styropianowych przeznaczonych do jednorazowego użytku wraz z jednorazowymi sztućcami, 
  9. Wykonawca zapewnia obsługę przy wydawaniu posiłków,
  10. przewidywana liczba dzieci:lipiec     – 20
sierpień – 20
Gramatura posiłków powinna wynosić:
- zupa - 350 ml
- pieczywo - 80 g
- ziemniaki lub zamiennik (ryz, kasza, makaron) - 200 g
- kluski śląskie - 250 g
- naleśniki - 250 g
- pierogi - 300 g
- kotlety (drobiowe, wołowe, wieprzowe) - 120 g
- udko z kurczaka - 150 g
- ryba - 120 g
- gulasz - 165 g
- sos do mięsa - 120 ml
- sos do spaghetti - 165 g
- surówka - 120 g
- kompot - 200 ml

Obiady wydawane będą w godzinach ustalonych indywidualnie z dyrektorami szkół. Szkoły będą do godziny 9.00 podawać liczbę posiłków na dany dzień. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do dyrektorów szkół z wyprzedzeniem 2 dniowym. Nie dopuszcza się powtarzalności posiłków  w ciągu jednego tygodnia.

Zamawiający zastrzega sobie, możliwość zwiększenia zamówienia w okresie realizacji umowy do 50% dostarczanych posiłków. Powyższa okoliczność nie może być powodem żądania przez Zleceniobiorcę zmiany ustalonego wynagrodzenia.

Termin wykonywania zamówienia:
01.07.2016 r. – 31.08.2016 r.

Kryteria oceny ofert:
  1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował jej ceną, przy czym przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto 1 obiadu jednodaniowego.
    Oferty cenowe prosimy składać z doliczonym podatkiem VAT.
Wymagania dotyczące kryteriów:
  1. Terminowość wykonania zlecenia.
  2. Różnorodność obiadów.
  3. Wykonanie obiadów z produktów świeżych.

Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej.
  2. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłatą podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
  3. Wykonawca musi posiadać decyzję wydaną na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2, art. 63 ust. 1, w związku z art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, o wpisie i zatwierdzeniu zakładów w zakresie świadczenia usług cateringowych związanych z dożywianiem dzieci.
  4. Dowóz ciepłych obiadów do szkół w samochodzie spełniającym warunki sanitarne,  zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
  5. Transport obiadów w atestowanych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.

W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonych kserokopii.

    Oferty obejmujące całość zamówienia w formie kosztorysu ofertowego należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dożywianie dzieci w szkołach Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w okresie wakacji” z podaniem nazwy, adresu, telefonu, numeru NIP, REGON oferenta, w terminie do 20 czerwca 2016 r. do godz. 9.00 w sekretariacie MOPS, pokój nr 4.15  Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 czerwca 2016 r. o godzinie 9.15, w pokoju Nr 3.18 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu  Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.

Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem nie może przekroczyć kwoty:
30.000  EURO netto
Oferowana cena za wykonanie usługi podlega negocjacjom w przypadku, gdy oferty będą zawierały taką samą cenę.

Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 2.10.



Dyrektor MOPS

Magdalena Salwerowicz

Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2016-06-13 14:21:42

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2016-06-13 14:22:22

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Magdalena Salwerowicz
Data wytworzenia informacji: 2016-06-13

Liczba wyświetleń: 752

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-06-13 14:21:55
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-06-13 14:22:22

Strona została odwiedzona 1415421 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies