-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
Ostrowiec
Świętokrzyski: Usługa reintegracji zawodowej i społecznej w ramach
Centrum Integracji Społecznej w 2013 roku dla Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47044 - 2013r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks 41 265 22 51. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa reintegracji zawodowej i społecznej w ramach Centrum Integracji Społecznej w 2013 roku dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim.. II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usługi reintegracji zawodowej i społecznej dla co najmniej 80 osób w ramach Centrum Integracji Społecznej (CIS) w łącznej ilości nie przekraczającej 560 osobomiesięcy dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim związanej z realizacją projektu pn.: WSPÓLNA SPRAWA.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.13.30.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 784000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
|
|
Data opublikowania w BIP: 2013-10-31 07:30:27
Data ostatniej zmiany treści informacji: 2013-12-23 09:21:06
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Jacek Łakomiec
Data wytworzenia informacji: 2013-02-26
Liczba wyświetleń: 879
- Przetarg został zaktualizowany przez Anna Dymanowska o 2013-11-04 09:15:18
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2013-12-23 09:21:06