-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
w OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
w MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ
w OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
ul. ŻABIA 31
NAZWA STANOWISKA: Zastępca Dyrektora ds. Realizacji Świadczeń
I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe magisterskie.
- Co najmniej pięcioletni staż pracy.
- Znajomość przepisów ustaw:
a/ o pomocy społecznej,
b/ o świadczeniach rodzinnych,
c/ o dodatkach mieszkaniowych,
d/ o potępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej
e/ o finansach publicznych,
f/ o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
g/ Kodeks postępowania administracyjnego,
h/ o samorządzie gminnym,
i/ o systemie ubezpieczeń społecznych,
j/ o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
9. Umiejętność dobrej organizacji pracy.
10. Umiejętność kierowania zespołami pracowniczymi.
11. Umiejętność współpracy.
12. Umiejętność podejmowania decyzji.
II. WYMAGANIA DODATKOWE:
- Minimum 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w pomocy społecznej.
- Staranność, rzetelność, dokładność, obowiązkowość.
- Komunikatywność.
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1. Koordynacja i nadzór działalności:
a/ Działu Realizacji Świadczeń
b/ Działu Świadczeń Rodzinnych
c/ Działu Dodatków Mieszkaniowych
2. Wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu: pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych i dodatków mieszkaniowych.
3. Współudział w opracowywaniu okresowych analiz i sprawozdań w zakresie działalności pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych.
4. Współpraca z Wydziałem Polityki Społecznej Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach w zakresie sprawozdań i realizacji zadań..
5. Współudział w opracowaniu projektów programów pomocy dla określonych grup społecznych.
6. Współudział w opracowaniu planu budżetu i analizie jego wykorzystania.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
1) aktualne CV,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,
4) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
5) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego czy była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 30 maja 2008 r. w sekretariacie bądź korespondencyjnie na adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Żabia 31
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:
„Nabór - Zastępca Dyrektora ds. Realizacji Świadczeń”
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrzone.
V. INNE INFORMACJE:
1. Po opublikowaniu listy kandydatów, których aplikacje spełniły wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze na stanowisko, kandydaci ci zostaną zawiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie przeprowadzenia z nimi rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadza komisja, której przewodniczy Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
2. Osoby, których zgłoszenie do naboru nie spełniło wymogów określonych w ogłoszeniu o naborze, obowiązane są odebrać złożone przez siebie dokumenty związane z naborem – w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyników naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim /www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops/ i tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Żabia 31. W przypadku nie odebrania dokumentów w w/w terminie zostaną one komisyjnie zniszczone. Dokumenty osób, które nie zostały wybrane do zatrudnienia na wolne stanowisko pracy są przechowywane (archiwizowane) przez okres 2 lat.
3. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim /www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Żabia 31.
4. Osoba wybrana do zatrudnienia przed zawarciem umowy o pracę będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” wydane z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim
mgr Stanisław Fiolik
Data opublikowania w BIP: 2013-10-30 14:33:07
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Sylwester Wesołowski
Data wytworzenia informacji: 2008-12-03
Liczba wyświetleń: 751