Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
w OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

 

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
w MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ
w OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

ul. ŻABIA 31

 

 

NAZWA STANOWISKA:  Zastępca Dyrektora ds. Realizacji Świadczeń

 

I.  WYMAGANIA  NIEZBĘDNE:

 

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  4. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Wykształcenie wyższe magisterskie.
  7. Co najmniej pięcioletni staż pracy.
  8. Znajomość przepisów ustaw:

a/ o pomocy społecznej,

b/ o świadczeniach rodzinnych,

c/ o dodatkach mieszkaniowych,

d/ o potępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej

e/ o finansach publicznych,

f/ o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

g/ Kodeks postępowania administracyjnego,

h/ o samorządzie gminnym,

i/ o systemie ubezpieczeń społecznych,

j/ o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

9.          Umiejętność dobrej organizacji pracy.

10.      Umiejętność kierowania zespołami pracowniczymi.

11.      Umiejętność współpracy.

12.      Umiejętność podejmowania decyzji.

 

 

II.        WYMAGANIA DODATKOWE:

 

  1. Minimum 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w pomocy społecznej.
  2. Staranność, rzetelność, dokładność, obowiązkowość.
  3. Komunikatywność.

 

III.  ZAKRES  WYKONYWANYCH  ZADAŃ  NA  STANOWISKU:

1.        Koordynacja i nadzór działalności:

a/ Działu Realizacji Świadczeń

b/ Działu Świadczeń Rodzinnych

c/ Działu Dodatków Mieszkaniowych

2.        Wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu: pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych i dodatków mieszkaniowych.

3.        Współudział w opracowywaniu okresowych analiz i sprawozdań w zakresie działalności pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych.

4.        Współpraca z Wydziałem Polityki Społecznej Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach w zakresie sprawozdań i realizacji zadań..

5.        Współudział w opracowaniu projektów programów pomocy dla określonych grup społecznych.

6.        Współudział w opracowaniu planu budżetu i analizie jego wykorzystania.

   

IV. WYMAGANE  DOKUMENTY  I  OŚWIADCZENIA:

 

1)      aktualne CV,

2)      list motywacyjny,

3)      kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,

4)      kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,

5)      podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)      podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego czy była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,

 

 

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 30 maja 2008 r. w sekretariacie bądź korespondencyjnie na adres:

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Żabia 31

27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

 

Dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:

 

                                   „Nabór - Zastępca Dyrektora ds. Realizacji Świadczeń”

 

Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrzone.

 

 

V. INNE INFORMACJE:

 

1.    Po opublikowaniu listy kandydatów, których aplikacje spełniły wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze na stanowisko,  kandydaci ci zostaną zawiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie  przeprowadzenia z nimi rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadza komisja, której przewodniczy Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.

 

 

2.    Osoby, których zgłoszenie do naboru nie spełniło wymogów określonych w ogłoszeniu o naborze, obowiązane są odebrać złożone przez siebie dokumenty związane z naborem – w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyników naboru w Biuletynie  Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim /www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops/ i tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Żabia 31. W przypadku nie odebrania dokumentów  w w/w terminie zostaną one komisyjnie zniszczone. Dokumenty osób, które nie zostały wybrane do zatrudnienia na wolne stanowisko pracy są przechowywane (archiwizowane) przez okres 2 lat.

 

3.    Lista kandydatów, którzy spełnili  wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim /www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Żabia 31.

 

4.    Osoba wybrana do zatrudnienia przed zawarciem umowy o pracę będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” wydane z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

 

Dyrektor

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Ostrowcu Świętokrzyskim

mgr Stanisław Fiolik

Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2013-10-30 14:33:07

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Sylwester Wesołowski
Data wytworzenia informacji: 2008-12-03

Liczba wyświetleń: 751

Strona została odwiedzona 1415785 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies