-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
Ostrowiec
Świętokrzyski: ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA RODZINY dla Miejskiego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach realizacji
projektu pn.: WSPÓLNA
SPRAWA , realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w
Ostrowcu Św., współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104270 - 2012r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks 41 265 22 51. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA RODZINY dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach realizacji projektu pn.: WSPÓLNA SPRAWA , realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św., współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1.. II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi asystenta rodziny łącznie dla 24 rodzin, przy czym jeden asystent rodziny może pracować z maksymalnie 5 rodzinami (zadania I- IV) lub 4 rodzinami (zadanie V) dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w związku z realizacją projektu pn.: WSPÓLNA SPRAWA Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach POKL.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Część NR: 1 Nazwa: Zadanie nr I. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10398,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 2 Nazwa: Zadanie nr II IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10398,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 3 Nazwa: Zadanie nr III IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10398,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 4 Nazwa: Zadanie nr IV IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10398,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 5 Nazwa: Zadanie nr V IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10398,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
|
|
Data opublikowania w BIP: 2013-10-31 06:55:20
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Sylwester Wesołowski
Data wytworzenia informacji: 2012-04-30
Liczba wyświetleń: 1236