-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
Z A P R O S Z E N I E DO S K Ł A D A N I A O F E R T
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22 zaprasza przedstawicieli firm i osoby fizyczne do składania ofert na „Dożywianie dzieci w szkołach Gminy Ostrowiec Świętokrzyski”.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest - „Dożywianie dzieci w szkołach Gminy Ostrowiec Świętokrzyski”.
Opis zamówienia
1) posiłki muszą być gorące i mieć formę dania obiadowego,
2) posiłki będą przygotowane i wydawane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego,
3) posiłki wykonywane będą ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia,
4) posiłek powinien być jednodaniowy; trzy razy w tygodniu drugie danie plus kompot, w tym, dwa dania mięsne; dwa razy w tygodniu zupa ugotowana na mięsie plus deser,
5) posiłki wydawane w piątek nie mogą być daniami mięsnymi i zupami,
6) posiłki mają być przygotowane i wydawane zgodnie z jadłospisem, przedstawionym przez Wykonawcę z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem,
7) posiłki powinny być urozmaicone, świeże i przygotowane w dniu ich wydania,
8) posiłki mają być wydane przez Wykonawcę na porcelanie wraz ze sztućcami,
9) Wykonawca zapewnia obsługę przy wydawaniu posiłków,
10) dowóz ciepłych obiadów do szkół w samochodzie spełniającym warunki sanitarne, zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną,
11) transport obiadów w atestowanych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
Gramatura posiłków powinna wynosić:
- zupa - 450 ml
- pieczywo - 80 g
- ziemniaki lub zamiennik (ryz, kasza, makaron) - 200 g
- kluski śląskie - 250 g
- naleśniki - 250 g
- pierogi - 300 g
- kotlety (drobiowe, wołowe, wieprzowe) - 120 g
- udko z kurczaka - 150 g
- ryba - 120 g
- gulasz - 165 g
- sos do mięsa - 120 ml
- sos do spaghetti - 165 g
- surówka - 120 g
- kompot - 200 ml
Obiady wydawane będą w godzinach ustalonych indywidualnie z dyrektorami szkół. Liczba dzieci może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do dyrektorów szkół z wyprzedzeniem 2 dniowym. Nie dopuszcza się powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie zbiorowego żywienia dzieci i przedstawić dokumenty potwierdzające doświadczenie, np. referencje.
Zamawiający zastrzega sobie, iż ilość uczniów korzystających z posiłków, a tym samym ilość wydawanych posiłków i zamówienia może się zmienić w trakcie obowiązywania umowy. Powyższa okoliczność nie może być powodem żądania przez Zleceniobiorcę zmiany ustalonego wynagrodzenia.
Termin wykonywania zamówienia:
02.01.2014 r. – 31.01.2014 r.
Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował jej ceną, przy czym przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto 1 obiadu jednodaniowego.
Oferty cenowe prosimy składać z doliczonym podatkiem VAT.
Wymagania dotyczące kryteriów:
- Terminowość wykonania zlecenia.
- Różnorodność obiadów.
- Wykonanie obiadów z produktów świeżych.
Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
2. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłatą podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonych kserokopii.
Oferty obejmujące całość zamówienia w formie kosztorysu ofertowego należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dożywianie dzieci w szkołach Gminy Ostrowiec Świętokrzyski” z podaniem nazwy, adresu, telefonu, numeru NIP, REGON oferenta w terminie do 30 grudnia 2013 r. do godz. 9.oo w sekretariacie MOPS, pokój nr 4.15 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 grudnia 2013 r. r. o godzinie 9.15, w pokoju Nr 3.18 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.
Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem nie może przekroczyć kwoty:
14.000 EURO netto
Oferowana cena za wykonanie usługi podlega negocjacjom.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 3.18.
Dyrektor MOPS
Stanisław Fiolik
Data opublikowania w BIP: 2013-12-23 09:03:39
Data ostatniej zmiany treści informacji: 2013-12-23 09:49:54
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Andrzej Kaczmarski
Data wytworzenia informacji: 2013-12-23
Liczba wyświetleń: 1235
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2013-12-23 09:49:54