-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
Ostrowiec
Świętokrzyski: Przygotowywanie i dostarczanie- do miejsc wydawania-
posiłków w formie gorącego dania obiadowego dla dzieci objętych pomocą
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie
wakacji w roku 2012 oraz ich wydawanie do spożycia w tych miejscach. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim , ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks 41 265 22 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie- do miejsc wydawania- posiłków w formie gorącego dania obiadowego dla dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie wakacji w roku 2012 oraz ich wydawanie do spożycia w tych miejscach.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przygotowanie, dostawa do wskazanych szkół w Ostrowcu Świętokrzyski i wydawanie jednodaniowych gorących posiłków dziennie zgodnie z jadłospisem dla dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim (decyzja na dożywianie) w okresie wakacji 2012 r. Liczba dzieci żywionych dziennie przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, zwany w dalszej części MOPS, nie więcej niż 120.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców. III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Formularz oferty- według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Podpisany projekt umowy- według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w rozdziale VI pkt II.1. i II. 2. 7. Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim zapleczem technicznym i środkami transportu. 8. Decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającą dany podmiot (nazwa, adres, miejsce) do prowadzenia działalności w zakresie: - przygotowywania potraw od surowca lub od półproduktów mrożonych i chłodzonych do gotowej potrawy, - wydawania gotowych potraw do spożycia w lokalu, - przygotowywanie i dostarczanie żywności do odbiorców zewnętrznych (catering). 9. Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat do Urzędu Skarbowego- według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ 10. Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne- według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ 11. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 09:30, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ , ul. Świętokrzyska 22, 27 400 Ostrowiec Świętokrzyski. Sekretariat MOPS- pokój 4.15. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
|
Data opublikowania w BIP: 2013-10-31 07:03:38
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Sylwester Wesołowski
Data wytworzenia informacji: 2012-06-22
Liczba wyświetleń: 767