-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
Ostrowiec
Świętokrzyski: Usługa reintegracji zawodowej i społecznej w ramach
Centrum Integracji Społecznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Ostrowcu Świętokrzyskim. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428756 - 2011r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks 41 265 22 51. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa reintegracji zawodowej i społecznej w ramach Centrum Integracji Społecznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim.. II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usługi reintegracji zawodowej i społecznej dla co najmniej 92 osób w ramach Centrum Integracji Społecznej (CIS) w łącznej ilości nie przekraczającej 570 osobomiesięcy dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim związanej z realizacją projektu pn.: WSPÓLNA SPRAWA Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach POKL... II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.13.30.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 712500,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Z upoważnienia zamawiającego- Magdalena Zieleń |
|
Data opublikowania w BIP: 2013-10-31 06:48:28
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Jacek Łakomiec
Data wytworzenia informacji: 2012-01-04
Liczba wyświetleń: 626