-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22 zaprasza specjalistów psychologów do składania ofert na „Prowadzenie w drugim półroczu 2017 r. porad dla mieszkańców Ostrowca Św., które będą odbywać się w Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Ostrowcu Św. Osiedle Pułanki 10A, w siedzibie MOPS Ostrowiec Św., ul. Świętokrzyska 22”, według wyszczególnienia:
Przedmiot zamówienia:
Prowadzenie w drugim półroczu 2017 r. porad dla mieszkańców Ostrowca Św., które będą odbywać się w Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Ostrowcu Św. Osiedle Pułanki 10A, w siedzibie MOPS Ostrowiec Św., ul. Świętokrzyska 22
*)Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonej kserokopii.
Szczegółowe zasady rozdziału godzin świadczonych w MOPS i OIK zostaną ustalone po wyborze najkorzystniejszej oferty.
Prowadzenie w drugim półroczu 2017 r. porad dla mieszkańców Ostrowca Św., które będą odbywać się w Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Ostrowcu Św. Osiedle Pułanki 10A, w siedzibie MOPS Ostrowiec Św., ul. Świętokrzyska 22
*)Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonej kserokopii.
Szczegółowe zasady rozdziału godzin świadczonych w MOPS i OIK zostaną ustalone po wyborze najkorzystniejszej oferty.
Termin wykonywania zamówienia:
Do 31.12.2017 r.
Kryteria oceny ofert:
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował ceną. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta cenowa stanowiąca najmniejszy koszt finansowy dla Zamawiającego. Zamawiający ustali całkowity koszt usługi Zleceniobiorcy w oparciu o ofertę cenową oraz oświadczenie złożone wraz z ofertą.
2. Przez cenę rozumie się cenę brutto za jedną godzinę świadczenia usługi. W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej łączna cena zawiera podatek oraz składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne Wykonawcy.
3. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę cenową zawierającą cenę brutto 1 godziny świadczenia usługi. W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej łączna cena zawiera podatek oraz składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne Wykonawcy.
4. Oferowana cena jest maksymalną ceną oferty. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcami, którzy zaoferowali taką samą cenę oferty. Negocjacje zostaną przeprowadzone w dniu wskazanym w zaproszeniu pisemnym skierowanym do Wykonawców przez Zamawiającego, których oferty podlegają negocjacji.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował ceną. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta cenowa stanowiąca najmniejszy koszt finansowy dla Zamawiającego. Zamawiający ustali całkowity koszt usługi Zleceniobiorcy w oparciu o ofertę cenową oraz oświadczenie złożone wraz z ofertą.
2. Przez cenę rozumie się cenę brutto za jedną godzinę świadczenia usługi. W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej łączna cena zawiera podatek oraz składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne Wykonawcy.
3. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę cenową zawierającą cenę brutto 1 godziny świadczenia usługi. W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej łączna cena zawiera podatek oraz składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne Wykonawcy.
4. Oferowana cena jest maksymalną ceną oferty. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcami, którzy zaoferowali taką samą cenę oferty. Negocjacje zostaną przeprowadzone w dniu wskazanym w zaproszeniu pisemnym skierowanym do Wykonawców przez Zamawiającego, których oferty podlegają negocjacji.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do zaproszenia.
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia i doświadczenie w wykonywaniu działalności objętej przedmiotem zamówienia (dyplom ukończenia studiów, CV, dokumenty potwierdzające odbycie kursów, szkoleń, świadectwa pracy, referencje, itp.).
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do zaproszenia.
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia i doświadczenie w wykonywaniu działalności objętej przedmiotem zamówienia (dyplom ukończenia studiów, CV, dokumenty potwierdzające odbycie kursów, szkoleń, świadectwa pracy, referencje, itp.).
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 do zaproszenia.
Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem nie przekracza kwoty
30.000 euro netto.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta specjalisty psychologa” z podaniem adresu, numeru telefonu, w terminie od 13 lipca 2017 r. do 18 lipca 2017 r., do godz. 8.00, w sekretariacie pokój nr 4.15, IV piętro Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22.
Otwarcie nastąpi w dniu 18 lipca 2017 r., o godz. 8.15, w pokoju nr 3.15, III piętro, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św., ul. Świętokrzyska 22.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 3.15, tel. 41 276-76-30, adres e-mail: biuro@mopsostrowiec.pl
Otwarcie nastąpi w dniu 18 lipca 2017 r., o godz. 8.15, w pokoju nr 3.15, III piętro, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św., ul. Świętokrzyska 22.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 3.15, tel. 41 276-76-30, adres e-mail: biuro@mopsostrowiec.pl
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim
Magdalena Salwerowicz
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim
Magdalena Salwerowicz
Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 1- formularz ofertowy
Data publikacji: 2017-07-12 10:53:53, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Załącznik nr 2 - oświadczenie
Data publikacji: 2017-07-12 10:54:43, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2017-07-12 10:44:41
Data ostatniej zmiany treści informacji: 2017-07-12 12:09:26
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Magdalena Salwerowicz
Data wytworzenia informacji: 2017-07-12
Liczba wyświetleń: 578
Data opublikowania w BIP: 2017-07-12 10:44:41
Data ostatniej zmiany treści informacji: 2017-07-12 12:09:26
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Magdalena Salwerowicz
Data wytworzenia informacji: 2017-07-12
Liczba wyświetleń: 578
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2017-07-12 10:45:47
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2017-07-12 10:53:12
- Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2017-07-12 10:53:53
- Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2017-07-12 10:54:43
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2017-07-12 10:54:51
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2017-07-12 11:03:31
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2017-07-12 11:04:14
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2017-07-12 11:05:17
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2017-07-12 12:09:26