Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:

http://www.uzp.gov.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

x         Zamieszczanie obowiązkowe: BZP Nr 239858– 2007 z dnia 04.12. 2007

       Zamieszczanie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY

Zamówienia publicznego                       x         Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)    

Zawarcia umoway ramowej                      

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

 

Adres pocztowy: ul. Żabia 31

Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

 

Kod pocztowy:

27-400

 

Województwo:

świętokrzyskie

 

Tel.: 041 265-31-35 do 37

 

Fax: 041 265-22-51

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):

 

 

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

Administracja samorządowa

x Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

      sąd lub trybunał

 Uczelnia publiczna

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):                     

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

ŚWIADCZENIE W ROKU 2008 USŁUG OPIEKUŃCZYCH – PODSTAWOWYCH
I SPECJALISTYCZNYCH - W DOMACH PODOPIECZNYCH MOPS W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

 

przysługuje odwołanie

nie przysługuje odwołanie


Dostawy

 


 

Usługi

 

X

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST CODZIENNE ŚWIADCZENIE NA PRZESTRZENI ROKU 2008 USŁUG OPIEKUŃCZYCH, W TYM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH, W DOMU OSÓB SAMOTNYCH, KTÓRE Z POWODU WIEKU, CHOROBY LUB INNYCH PRZYCZYN WYMAGAJĄ POMOCY INNYCH OSÓB

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

85.31.12.00-4

Dodatkowe przedmioty

...-

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej         tak     ilość części               *           nie x

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     tak      nie x

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Okres w miesiącach:     lub    dniach:  

lub

  data rozpoczęcia  02/01/2008 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  31/12/2008 (dd/mm/rrrr)


 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

Nie dotyczy.

 

*w celu podania szczegółów dotyczących poszczególnych części można wypełnić załącznik I

III.2) Warunki Udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

Wykonawcy spełniać muszą warunki udziału w postępowaniu określone w at. 22 ust. 1 ustawy Pzp.,

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

1.       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

  1. oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy,

 

  1. wykaz pracowników przewidzianych do wykonywania usług, z podaniem kwalifikacji,

 

  1. dokumenty obrazujące formę zatrudnienia pracowników przewidzianych do wykonywania usług,

 

  1. wykaz usług o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (tj. wykonywanie usług opiekuńczych), wykonanych w ciągu 3 ostatnich lat, z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że powyższe usługi zrealizowane przez Wykonawcę zostały wykonane z należytą starannością,

 

 

 


 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony      x

Przetarg ograniczony          

Negocjacje z ogłoszeniem    

Dialog konkurencyjny                

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena                                                

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie    x

 

Kryteria

1. cena oferty

2. wiarygodność i doświadczenie wykonawcy

3.                               

4.                               

5.                               

Znaczenie

80 %

20 %

          

          

          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

tak             adres strony, na której będzie prowadzona: _____________________________             nie x

 

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem j.w. lub ewentualnie w formie drukowanej w Biurze MOPS, ul. Żabia 31


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

                                                                                          


IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                          

                                                                                          

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  14/12/2007   (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 09:30

Miejsce: siedziba zamawiającego, MOPS Ostrowiec Św., ul. Żabia 31, pok. 30

                                                                                          

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do:  //   (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.3.5) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy)

                                                                                          

                                                                                          

 

 

 

Dyrektor

Miejskiego Ośrodka

Pomocy Społecznej

w Ostrowcu Świętokrzyskim

mgr Stanisław Fiolik 

 

Ostrowiec, 04.12. 2007 r. 

 

Załączniki

SIWZ

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2013-10-30 16:19:49

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Sylwester Wesołowski
Data wytworzenia informacji: 2007-12-17

Liczba wyświetleń: 728

Strona została odwiedzona 1415862 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies