Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

Ostrowiec Św., dnia 23.12.2014 r.

 

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Świętokrzyska 22

27-400 Ostrowiec Św.           

Znak sprawy:        MOPS.ZP/2-12/2014


Dotyczy: Sprzedaż i dowóz- do miejsc wydawania- posiłków w formie gorącego dania obiadowego dla dzieci w czternastu szkołach w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie od 2 stycznia 2015 r. do 26 czerwca 2015 r.. oraz ich wydawanie do spożycia w tych miejscach

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYKLUCZENIU WYKONAWCY I ODRZUCENIU OFERTY WYKONAWCY

ORAZ  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

I.

Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.) – zwaną dalej pzp, informuje o wykluczeniu z postępowania i odrzuceniu oferty nr 3 złożonej przez Wykonawcę Annę Głowacka prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. „OLIWIER” Anna Głowacka, ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 125A, 25-432 Kielce,  ponieważ jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Uzasadnienie prawne:

Podstawa prawną wykluczenia Wykonawcy jest art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 

Uzasadnienie faktyczne:

 

Zgodnie z pkt V.1.3) SIWZ o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający uważa spełnienie tego warunku przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje co najmniej 1 usługę (1 usługa rozumiana jest jako 1 umowa) objętą przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie. W przypadku gdy wykonawca świadczy usługę w sposób ciągły lub okresowy z treści złożonych dokumentów winno wynikać, iż w ramach realizowanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonawca świadczy w sposób należyty usługę zgodną z przedmiotem zamówienia, a wartość zrealizowanej usługi w okresie max. 12 następujących po sobie miesięcy wynosi min. 200.000,00 zł brutto. Przez usługę zgodną z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie usługę wskazaną w wykazie i dokumentach potwierdzających ich należyte wykonanie a polegającą na świadczeniu przez okres max. 12 następujących po sobie miesięcy usługi obejmującej czynności wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).  

Zgodnie z pkt V.1.4) SIWZ o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Zamawiający uważa spełnienie tego warunku przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym i środkami transportu niezbędnym do wykonania zamówienia, wraz z ich szczegółowym opisem.

Wykonawca Annę Głowacka prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. „OLIWIER” Anna Głowacka, ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 125A, 25-432 Kielce w załączonym wykazie usług wskazał, iż realizuje usługę na rzecz S.P.Z.Z.O.Z w Przysuszu od 01.09.2014 r. do 31.08.2015 r., a wartość umowy wynosi 259876,35 zł. Ponadto Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o dysponowaniu zapleczem technicznym i środkami transportu, z którego nie wynikało jakimi urządzeniami, narzędziami i środkami transportu dysponuje, lecz zawierało odesłania do decyzji Sanepidu. W dniu 19.12.2014 r. Zamawiający wezwał w/w Wykonawcę do uzupełnienia braków w złożonej ofercie. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył wyjaśnień. Z uwagi na brak wyjaśnień ze strony Wykonawcy nie można uznać, iż posiada on wymagane w postępowaniu doświadczenie oraz że dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym i środkami transportu. Mając powyższe na uwadze należy przyjąć, iż Wykonawca Annę Głowacka prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. „OLIWIER” Anna Głowacka, ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 125A, 25-432 Kielce nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

 

Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ brak posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia oraz nie wykazania, iż dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym i środkami transportu należy zakwalifikować jako niezgodność oferty z wymaganiami SIWZ i dlatego też złożoną ofertę należało odrzucić.

 

 

II.

Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.) – zwaną dalej pzp, informuje o wykluczeniu z postępowania i odrzuceniu oferty nr 3 złożonej przez Wykonawcę Bogdan Grys prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą PPHUPROGMET Bogdan Grys ul. Rogowskiego 16, 27-200 Starachowice,  ponieważ jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Uzasadnienie prawne:

Podstawa prawną wykluczenia Wykonawcy jest art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 

Uzasadnienie faktyczne:

 

Zgodnie z pkt V.1.3) SIWZ o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający uważa spełnienie tego warunku przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje co najmniej 1 usługę (1 usługa rozumiana jest jako 1 umowa) objętą przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie. W przypadku gdy wykonawca świadczy usługę w sposób ciągły lub okresowy z treści złożonych dokumentów winno wynikać, iż w ramach realizowanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonawca świadczy w sposób należyty usługę zgodną z przedmiotem zamówienia, a wartość zrealizowanej usługi w okresie max. 12 następujących po sobie miesięcy wynosi min. 200.000,00 zł brutto. Przez usługę zgodną z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie usługę wskazaną w wykazie i dokumentach potwierdzających ich należyte wykonanie a polegającą na świadczeniu przez okres max. 12 następujących po sobie miesięcy usługi obejmującej czynności wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).  

Zgodnie z pkt V.1.4) SIWZ o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Zamawiający uważa spełnienie tego warunku przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym i środkami transportu niezbędnym do wykonania zamówienia, wraz z ich szczegółowym opisem.

Wykonawca Bogdan Grys prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą PPHUPROGMET Bogdan Grys ul. Rogowskiego 16, 27-200 Starachowice w załączonym wykazie usług wskazał, iż realizował usługi na rzecz Gminy Mirzec w okresie 7.09.2009 r.- 13.06.2010 r., a wartość umowy wynosi 87224,83 zł., Gimnazjum Publicznego w Mircu w okresie 17.10.2009 r. – 30.06.2010 r., a wartość umowy wynosiła 14688,00 zł, usługi na rzecz osób prywatnych w okresie 01.01.2012 r. – 31.10.2014 r. a łączna wartość usług wynosiła 347255,26 zł, Gimnazjum Nr 3 w Starachowicach w dniu 14.06.2013 r., a wartość usługi wynosiła 4042,50 zł, Urzędu Marszałkowskiego w Kielcach w dniu 11.12.2014 r. a wartość usługi wynosiła 5870,00 zł. Ponadto Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o dysponowaniu zapleczem technicznym i środkami transportu, z którego nie wynikało jakimi urządzeniami, narzędziami i środkami transportu dysponuje, lecz zawierało odesłania do decyzji Sanepidu. W dniu 19.12.2014 r. Zamawiający wezwał w/w Wykonawcę do uzupełnienia braków w złożonej ofercie. W wyznaczonym terminie Wykonawca uzupełnił dokumenty, z których w dalszym ciągu nie wynika fakt posiadania doświadczenia żądanego w SIWZ. Z uwagi na brak posiadania doświadczenia ze strony Wykonawcy nie można uznać, iż posiada on wymagane w postępowaniu doświadczenie. Mając powyższe na uwadze należy przyjąć, iż Wykonawca Bogdan Grys prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą PPHUPROGMET Bogdan Grys ul. Rogowskiego 16, 27-200 Starachowice, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

 

Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ brak posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia oraz nie wykazania, iż dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym i środkami transportu należy zakwalifikować jako niezgodność oferty z wymaganiami SIWZ i dlatego też złożoną ofertę należało odrzucić.

 

III.

Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), informuje o wyborze ofert najkorzystniejszych w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert na podstawie kryterium określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. cena.

 

Zamawiający informuje iż została wybrana niżej wskazana oferta:

Oferta oznaczona nr 6 złożona przez  Dorota Kiljan, Jerzy Gierczak „BAŁTUS” s.c., Bałtów 12, 27-423 Bałtów

 

Poniżej przedstawiamy tabele zawierające wykaz Wykonawców, których oferta niepodlegała odrzuceniu ze streszczeniem oceny i porównaniem złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją.

 

 

Numer oferty

 

 Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy

 

 Kryteria oceny ofert wraz z przyznaną punktacją

 

 Cena oferty brutto

 

1

AROMAGASTRO Sp. z o.o.

ul. Jana III Sobieskiego 13/2, 39-200  Dębica

Cena

84,07 pkt

189148,80  

 

Cena brutto za 1 posiłek: 4,08 zł

2

Anna Głowacka prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. OLIWIER ANNA GŁOWACKA, ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 125A, 25-432 Kielce

Cena

Oferta podlega odrzuceniu

185440,00 zł

 

Cena brutto za 1 posiłek: 4,00 zł

3

Bogdan Grys prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą PPHUPROGMET Bogdan Grys ul. Rogowskiego 16, 27-200 Starachowice

Cena

Oferta podlega odrzuceniu

194248,40 zł

 

Cena brutto za 1 posiłek: 4,19 zł

4

Konrad Karbowniczek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. „TERM” Konrad Karbowniczek, ul. Zagłoby 32, 27-400 Ostrowiec Św.

Cena

87,06 pkt

182658,40  

 

Cena brutto za 1 posiłek: 3,94 zł

5

IMPEL CATERING „Company” Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław

 

Cena

80,54 pkt

197443,60  

 

Cena brutto za 1 posiłek: 4,26 zł

6

Dorota Kiljan, Jerzy Gierczak „BAŁTUS” s.c., Bałtów 12, 27-423 Bałtów

Cena

100 pkt

159014,80

 

Cena brutto za 1 posiłek: 3,43 zł

 

 

Uzasadnienie:

Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści SIWZ. Oferta uzyskała najwyższą ilość punktów – zawiera najniższą cenę wykonania usługi. Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 PZP.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin zawarcia umowy o zamówienia publiczne w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 PZP, nastąpi w dniu 30.12.2014  r. w siedzibie Zamawiającego.                                                                                                    

DYREKTOR

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

               w Ostrowcu Świętokrzyskim

 

    mgr Stanisław Fiolik

Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2014-12-24 08:27:12

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2015-01-05 12:22:35

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Stanisław Fiolik
Data wytworzenia informacji: 2014-12-23

Liczba wyświetleń: 1505

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2014-12-24 08:42:08
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2014-12-24 08:42:17
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2014-12-24 08:42:25
  • Przetarg został zaktualizowany przez Jacek Łakomiec o 2015-01-05 12:22:35

Strona została odwiedzona 1415099 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies