Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

Ostrowiec Świętokrzyski: Sprzedaż i dowóz- do miejsc wydawania- posiłków w formie gorącego dania obiadowego dla dzieci w czternastu szkołach w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie od 1 września 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. oraz ich wydawanie do spożycia w tych miejscach
Numer ogłoszenia: 267640 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim , ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks 41 265 22 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.pl, ww.arl.ostrowiec.pl/bip/mops

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dowóz- do miejsc wydawania- posiłków w formie gorącego dania obiadowego dla dzieci w czternastu szkołach w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie od 1 września 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. oraz ich wydawanie do spożycia w tych miejscach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dowóz- do miejsc wydawania- posiłków w formie gorącego dania obiadowego dla dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim (decyzja na dożywianie) w czternastu szkołach w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie od 1 września 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. oraz ich wydawanie do spożycia w tych miejscach. Przewidywana liczba dzieci żywionych dziennie przez MOPS: 447. Podana liczba dzieci może ulegać ciągłym zmianom np.: z powodu zmiany przepisów o pomocy społecznej, zmiany liczby dzieci zakwalifikowanych przez MOPS do dożywiania, absencji dzieci na wypadek choroby lub innych przyczyn. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wydania większej liczby posiłków dziennie termin wykonania zamówienia może ulec skróceniu. Przewidywana maksymalna liczba dni żywienia dzieci: 85 dni roboczych. Powyższe okoliczności nie mogą być powodem zerwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wydawanie posiłków odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt w godzinach ustalonych z Dyrektorami szkół. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.32.00.00-9, 55.52.12.00-0, 55.52.40.00-9, 55.52.31.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę: - oświadczenia według wzoru jak w jak w załączniku nr 2 do SIWZ, - decyzji Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającą dany podmiot (nazwa, adres, miejsce) do prowadzenia działalności w zakresie: przygotowywania potraw od surowca do gotowej potrawy, przygotowywanie i dostarczanie żywności do odbiorców zewnętrznych (catering) w specjalnych termosach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie według wzoru jak w jak w załączniku nr 2 do SIWZ. - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje co najmniej 1 usługę (1 usługa rozumiana jest jako 1 umowa) objętą przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie. Przez usługę zgodną z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie usługę wskazaną w wykazie i dokumentach potwierdzających ich należyte wykonanie a polegającą na świadczeniu przez okres min. 4 następujących po sobie miesięcy usługi obejmującej czynności wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca musi złożyć wykaz usług według wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców), wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi lub wykonywanie trwającej usługi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie według wzoru jak w jak w załączniku nr 2 do SIWZ. - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym i środkami transportu niezbędnym do wykonania zamówienia, wraz z ich opisem. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim zapleczem technicznym i środkami transportu, wraz z ich opisem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie według wzoru jak w jak w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie według wzoru jak w jak w załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty- według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Podpisany projekt umowy- według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. 3. Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i opłatami- według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenie o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne- według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim zapleczem technicznym i środkami transportu wraz z ich szczegółowym opisem. 9. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 10. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik nr 9 do SIWZ. 11. Decyzja Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającą dany podmiot (nazwa, adres, miejsce) do prowadzenia działalności w zakresie: przygotowywania potraw od surowca do gotowej potrawy, przygotowywanie i dostarczanie żywności do odbiorców zewnętrznych (catering) w specjalnych termosach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawek podatku VAT dotyczącej przedmiotu umowy, podlegają one zmianie od dnia wejścia w życie nowych stawek podatku, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota brutto, cena netto pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Św. pokój 4.12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Św. pokój 4.15- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Dokumenty do pobrania:
zal_1
Data publikacji: 2014-08-11 13:41:20, Osoba, która opublikowała załącznik: Anna Okupińska
Osoba, która opublikowała informację: Jacek Łakomiec
Data opublikowania w BIP: 2014-08-11 13:39:43

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Stanisław Fiolik
Data wytworzenia informacji: 2014-08-11

Liczba wyświetleń: 1210

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Został dodany załącznik przez Jacek Łakomiec o 2014-08-11 13:41:20

Strona została odwiedzona 1415109 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies