Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

Z A P R O S Z E N I E   DO   S K Ł A D A N I A   O F E R T

 

 

            Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22 zaprasza przedstawicieli firm i osoby fizyczne do składania ofert na „Dożywianie dzieci
w szkołach na terenie Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w okresie od 01 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.”
.

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Ostrowiec Świętokrzyski polegające na przygotowaniu, dowiezieniu i wydaniu gorącego posiłku
w następujących placówkach:

 

1

PSP Nr 1, ul. Trzeciaków 35

2

PSP Nr 3, ul. Niska 9

3

PSP Nr 4, ul. Polna 56

4

PSP Nr 5, Os. Ogrody 20

5

PSP Nr 7, ul. Akademicka 20

6

PSP Nr 9, ul. Niewiadoma 19

7

PSP Nr 10, ul. Rzeczki 18

8

PSP Nr 14 Zespół Szkół Nr 2, Os. Stawki 35

9

PG Nr 1, ul. Sienkiewicza 69

10

PG Nr 3, Os. Słoneczne 37

11

PG Nr 4 Zespół Szkół Nr 2, Os. Stawki 35

12

PG Nr 5 ul. Sandomierska 26 a

 

* obejmuje również dzieci uczęszczające do oddziałów przedszkolnych działających w danej szkole.

 

Orientacyjna liczba dzieci dożywianych w w/w szkołach wynosi:  86

Przewidywana maksymalna liczba dni żywienia 252 dni robocze.

 

Opis zamówienia

1)      posiłki muszą być gorące i mieć formę dania obiadowego,

2)      posiłki będą przygotowane i wydawane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego,

3)      posiłki wykonywane będą ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia,

4)      posiłek powinien być jednodaniowy; trzy razy w tygodniu drugie danie plus kompot, w tym, dwa dania mięsne; dwa razy w tygodniu zupa ugotowana na mięsie plus deser,

5)      posiłki wydawane w piątek nie mogą być daniami mięsnymi i zupami,

6)      posiłki mają być przygotowane i wydawane zgodnie z jadłospisem, przedstawionym przez Wykonawcę z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem,

7)      posiłki powinny być urozmaicone, świeże i przygotowane w dniu ich wydania,

8)      posiłki mają być wydane przez Wykonawcę na porcelanie wraz ze sztućcami,

9)      dowóz ciepłych obiadów do szkół w samochodzie spełniającym warunki sanitarne, zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną,

10)  transport obiadów w atestowanych  termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw,

11)  miejsce przygotowywania posiłków oddalone jest od centrum miasta (za centrum uważa się Rynek miasta Ostrowca Św.) nie więcej niż 20 km.

 

Gramatura posiłków powinna wynosić:

- zupa – 350 ml

- pieczywo – 80 g

- ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron) – 200 g

- kluski śląskie – 250 g

- naleśniki – 250 g

- pierogi – 300 g

- kotlety (drobiowe, wołowe, wieprzowe) – 120 g

- udko z kurczaka – 150 g

- ryba – 120 g

- gulasz – 165 g

- sos do mięsa – 120 ml

- sos do spaghetti – 165 g

- surówka – 120 g

- kompot – 200 ml

 

Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać posiłki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.

Obiady wydawane będą w godzinach ustalonych indywidualnie z dyrektorami szkół. Szkoły będą do godziny 9ºº podawać liczbę posiłków na dany dzień. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do dyrektorów szkół z wyprzedzeniem 2 dniowym. Nie dopuszcza się powtarzalności posiłków  w ciągu jednego tygodnia.

Zamawiający zastrzega sobie, iż podana przewidywana liczba dzieci oraz koszt usługi może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od zamawiającego. Powyższa okoliczność nie może być powodem żądania przez Zleceniobiorcę zmiany ustalonego wynagrodzenia.

Zamawiający informuje iż, w okresie ferii zimowych oraz wakacji ilość miejsc wydawania posiłków oraz ilość dni może ulec znacznemu zmniejszeniu.

 

 

Termin wykonywania zamówienia:

            01.01.2018 r. – 31.12.2018 r.

 

 

Kryteria oceny ofert:

  1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował jej ceną, przy czym przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto 1 obiadu jednodaniowego.

Oferty cenowe prosimy składać z doliczonym podatkiem VAT.

 

Wymagania dotyczące kryteriów:

  1. Terminowość wykonania zlecenia.
  2. Różnorodność obiadów.
  3. Wykonanie obiadów z produktów świeżych.

 

 

Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

 

1.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej.

2.   Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłatą podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.

  1. Decyzję uprawniającą do przygotowywania posiłków od surowca do produktu gotowego oraz świadczenia usług cateringowych i dowozu posiłków do odbiorców zewnętrznych.
  2. Decyzję dopuszczającą środek transportu do przewozu posiłków obiadowych w specjalnych termosach.
  3. Informację o miejscu przygotowywania posiłków ze wskazaniem adresu tego miejsca.

 

W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonych kserokopii.

 

            Oferty obejmujące całość zamówienia w formie kosztorysu ofertowego należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w okresie od 01 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.” z podaniem nazwy, adresu, telefonu, numeru NIP, REGON oferenta w terminie do 14 listopada 2017 r. do godz. 9.00 w sekretariacie MOPS, pokój nr 4.15 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14  listopada 2017 r. o godzinie 9.15, w pokoju Nr 3.15 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu  Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.

 

Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem nie może przekroczyć kwoty:

30.000  EURO netto

Oferowana cena za wykonanie usługi podlega negocjacjom (przy jednakowych ofertach cenowych lub gdy najkorzystniejsza oferta przekracza możliwości finansowe zamawiająca).

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia o 5% wartości podstawowego zamówienia.

 

Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 2.10. tel. /41/ 276 76 22.

 

 

                D Y R E K T O R

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

        w Ostrowcu Świętokrzyskim

 

              Magdalena Salwerowicz

Osoba, która opublikowała informację: Jacek Łakomiec
Data opublikowania w BIP: 2017-11-07 14:34:00

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Magdalena Salwerowicz
Data wytworzenia informacji: 2017-11-07

Liczba wyświetleń: 569

Strona została odwiedzona 1415412 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies