Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OSTROWCU  ŚWIĘTOKRZYSKIM ul. Świętokrzyska 22

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W  MIEJSKIM  OŚRODKU  POMOCY  SPOŁECZNEJ
W OSTROWCU  ŚWIĘTOKRZYSKIM,  ul. ŚWIĘTOKRZYSKA 22


Inspektor ds.pracowniczych
(nazwa stanowiska pracy)

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) obywatelstwo polskie,
c) co najmniej roczny staż pracy,
d) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) o zatrudnienie mogą  ubiegać się obywatele Unii Europejskiej lub obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem  określanym w przepisach o służbie cywilnej.
g) znajomość :
- ustawy kodeks pracy z dnia 26.06.1974 r.,
- ustawy o pracownikach samorządowych z dnia z dnia 21.11.2008 r.,
- ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 r.,
- ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego  w razie choroby i macierzyństwa z dnia 25.06.1999 r.
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23.04.1964 r.,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14.06.1960 r.,
- ustawy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej z dnia 12.12.1997 r.,
- rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z dnia 15.05.2018 r.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych ,
b) umiejętność organizacji pracy,
c) umiejętność współpracy z ludźmi,
d) sumienność, rzetelność, staranność, komunikatywność,
e) doświadczenie  w prowadzeniu spraw pracowniczych,
f) kwalifikacje zawodowe w obrębie zawodu specjalista ds. kadr,
g) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przygotowanie i dokumentacja spraw związanych z zatrudnianiem, awansowaniem i przeszeregowaniem pracowników itp.,
b) weryfikowanie kwalifikacji zawodowych osób typowanych do zatrudnienia,
c) prowadzenie i przechowywanie pracowniczych akt osobowych oraz ewidencji i statystyki pracowników, wydawanie legitymacji i zaświadczeń o zatrudnieniu,
d) prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy w Ośrodku, między innymi:
־ prowadzenie list obecności,
־ prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, zwolnień chorobowych pracowników MOPS,
־ prowadzenie ewidencji nieobecności w pracy
- prowadzenie ewidencji oraz wystawianie delegacji służbowych,
- kontrola porządku i dyscypliny pracy,
- okresowa analiza absencji chorobowej i przedkładanie wniosków w tym zakresie Dyrektorowi MOPS,
- przygotowywanie arkusza oceny okresowej.
- bieżąca analiza szkoleń bhp.
e) przygotowywanie wniosków w sprawie nadawania odznaczeń, nagród i kar pracowników,
f) przygotowywanie dokumentacji do ZUS związanej z odchodzeniem pracowników na emeryturę lub  rentę,
g) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań i informacji wynikających ze stanowiska pracy oraz bieżąca współpraca z Głównym Urzędem Statystycznym,
h) analiza stanu zatrudnienia i wykorzystania czasu pracy w poszczególnych komórkach organizacyjnych,
i) opracowywanie wniosków dotyczących obsady kadrowej i właściwego
j) rozmieszczenia kadr,
k) sporządzanie i koordynacja planów urlopowych,
l) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy,
m) prowadzenie ewidencji i wydawanie delegacji służbowych,
n) wydawanie świadectw pracy,
o) prowadzenie innych spraw kadrowych i dokumentacyjnych, wynikających z przepisów prawa pracy, w tym zarządzeń i decyzji Dyrektora dotyczących spraw kadrowo-płacowych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca biurowa, przy komputerze.
W przypadku osób, które w wyniku niniejszego naboru podejmą po raz pierwszy, w rozumieniu art. 16 ust. 3 w/w ustawy o pracownikach samorządowych, pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
W czasie trwania w/w umowy o pracę na czas określony dla pracownika organizuje się służbę przygotowawczą, zgodnie z art. 19 w/w ustawy o pracownikach samorządowych i zarządzeniem Nr 26/2009 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim z dnia 10 grudnia 2009 r. w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6 %.

6 . Wymagane dokumenty:
a) życiorys zawodowy,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
d) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wg załącznika Nr 1 do ogłoszenia,
e) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych wraz z  klauzulą informacyjną – wg załącznika Nr 2 do ogłoszenia,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

UWAGA:
Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, bowiem z art. 6 ust. 3 w/w ustawy o pracownikach samorządowych wynika, że jako pracownik samorządowy na stanowisku urzędniczym nie może być zatrudniona osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie MOPS w Ostrowcu Św. pok. nr 4.15 lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski,
ul.Świętokrzyska 22, z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. pracowniczych w terminie do dnia 18 października 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do MOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Zasady rekrutacji:
Po formalnym dopuszczeniu kandydatów do dalszej rekrutacji kolejny etap naboru będzie się składał:
1) z testu merytorycznego, którego celem jest sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na wolnym stanowisku i/lub
2) z rozmowy kwalifikacyjnej, która pozwoli na poznanie predyspozycji i umiejętności kandydata gwarantujących prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.
O sposobie rekrutacji zdecyduje Dyrektor Ośrodka.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops oraz na tablicy informacyjnej MOPS w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, przez okres trzech miesięcy.


Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 1
Data publikacji: 2019-10-08 14:42:09, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Załącznik nr 2
Data publikacji: 2019-10-08 14:42:22, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2019-10-08 14:41:48

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2019-10-08 14:42:51

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Magdalena Salwerowicz
Data wytworzenia informacji: 2019-10-08

Liczba wyświetleń: 222

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2019-10-08 14:42:09
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2019-10-08 14:42:22
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2019-10-08 14:42:51

Strona została odwiedzona 1415757 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies