Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

Ostrowiec Św.,  dn. 26.03.2013 r.

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

 

W postępowaniu z dn. 11.03.2013 r. na „Dostawę środków czystości w 2013 r. dla MOPS  w związku z realizacją projektu systemowego „Wspólna Sprawa” współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS, ul. Świętokrzyska 22 w Ostrowcu Św.” w wymaganym terminie wpłynęły  trzy ważne oferty.

 

Lp.

Firma

Wartość oferty

1.

P.H.U. „DTJ” Tomasz Jurczak
25-116 Kielce, ul. Pińczowska 1A

3 922,66 zł

2.

PPHU „ KRISDAR” Dariusz Pytlak,
27-400 Ostrowiec Św. ul. Iłżecka 120

4 406,74 zł

3.

F.H.U. „JARDO-BHP”Dorota Jasińska
27-400 Ostrowiec Św. ul. COP 8A

4 836,63 zł

 

Wybrano jako najkorzystniejszą ofertę:

P.H.U. „DTJ” Tomasz Jurczak
25-116 Kielce, ul. Pińczowska 1A z ceną brutto:  3 922,66 zł

Oferta spełnia wymagania Zamawiającego.

 

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim

Stanisław Fiolik

Osoba, która opublikowała informację: Jacek Łakomiec
Data opublikowania w BIP: 2013-10-30 12:19:02

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2013-12-23 09:13:20

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Jacek Łakomiec
Data wytworzenia informacji: 2013-03-27

Liczba wyświetleń: 1103

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Przetarg został zaktualizowany przez Anna Dymanowska o 2013-11-04 09:28:09
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2013-12-23 09:13:20

Strona została odwiedzona 1415533 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies