-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22 zaprasza do składania ofert na „Dostawę sprzętu komputerowego komputerów stacjonarnych, komputerów typu All-in-One, monitorów LCD, zasilaczy awaryjnych, drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, switchy zarządzanych, dyski SDD do serwera DELL R430, list zasilających, przełączniki KVM z okablowaniem, konsoli do szafy rackowej z okablowaniem, zestawów śrub mocujących do szaf rack.”
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów stacjonarnych, komputerów typu All-in-One, monitorów LCD, zasilaczy awaryjnych, drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, switchy zarządzanych, dyski SDD do serwera DELL R430, list zasilających, przełączniki KVM z okablowaniem, konsoli do szafy rackowej z okablowaniem, zestawów śrub mocujących do szaf rack dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22”
Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Dopuszczone jest składanie ofert częściowych.
Część I.
Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego:
- 17 komputerów stacjonarnych,
- 6 komputerów typu All-in-One,
- 9 monitorów LCD,
- 14 zasilaczy awaryjnych,
- 6 drukarek laserowych,
- 1 urządzenia wielofunkcyjnego,
- 4 switchy zarządzanych,
- 2 dysków SDD do serwera DELL R430,
- 6 list zasilających,
- 4 przełączniki KVM z okablowaniem.
Wykaz zamawianego sprzętu w załączeniu (załącznik nr 1) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 2).
Część II.
Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego:
- konsola KVM do szafy rack z okablowaniem.
Wykaz zamawianego sprzętu w załączeniu (załącznik nr 3) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 4).
Termin i warunki wykonania zamówienia:
- Termin wykonania zamówienia - do 16 grudnia 2016 r.
- Jednostkowa cena każdego z oferowanych sprzętów nie może przekraczać 3 500,00 zł brutto.
- Czas reakcji serwisowej w przypadku awarii sprzętu – maksymalnie 24 godziny od czasu zgłoszenia w formie e-maila awarii sprzętu stanowiącego przedmiot umowy.
- Czas naprawy zgłoszonego sprzętu komputerowego lub dostarczenia urządzeń wolnych od wad - maksymalnie 72 godziny od pierwszego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego.
- W przypadku konieczności dłuższej naprawy lub wymiany urządzeń, Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć sprzęt zamienny, o parametrach nie gorszych niż zamawiany sprzęt w maksymalnie 72 godziny od pierwszego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego.
Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował jej ceną, przy czym przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto.
Wymagania dotyczące kryteriów:
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- Formularz ofertowy wg załącznika nr 2.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłatą podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
- Specyfikacje sprzętu przygotowane przez producenta.
- Certyfikaty i deklaracje wskazane w specyfikacji sprzętu.
W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonych kserokopii.
Oferty obejmujące całość zamówienia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim” z podaniem nazwy, adresu, telefonu, numeru NIP i REGON oferenta w terminie: do 1 grudnia 2016 r. do godz. 10.00, w Sekretariacie, pokój Nr 4.15, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01 grudnia 2016 r. o godzinie 10.15 w pokoju Nr 3.18 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.
Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem nie może przekroczyć kwoty:
Oferty obejmujące całość zamówienia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim” z podaniem nazwy, adresu, telefonu, numeru NIP i REGON oferenta w terminie: do 1 grudnia 2016 r. do godz. 10.00, w Sekretariacie, pokój Nr 4.15, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01 grudnia 2016 r. o godzinie 10.15 w pokoju Nr 3.18 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.
Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem nie może przekroczyć kwoty:
30.000 EURO netto
Oferowana cena za wykonanie usługi podlega negocjacjom.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św.
ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 3.08, tel. 41 276-76-27, adres e-mail biuro@mopsostrowiec.pl.
Konkurs ofert może zostać unieważniony bez podania przyczyny.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św.
ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 3.08, tel. 41 276-76-27, adres e-mail biuro@mopsostrowiec.pl.
Konkurs ofert może zostać unieważniony bez podania przyczyny.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim
Magdalena Salwerowicz
Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 1 - specyfikacja cz. I
Data publikacji: 2016-11-25 09:45:33, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Załączniki nr 2 - formularz cenory - cz. I
Data publikacji: 2016-11-25 09:46:23, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Załącznik nr 3 - specyfikacja cz. II
Data publikacji: 2016-11-25 09:46:51, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Załączniki nr 4 - formularz cenory - cz. I
Data publikacji: 2016-11-25 09:47:25, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Załącznik nr 5 - testy wydajnościowe
Data publikacji: 2016-11-25 09:50:33, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2016-11-25 09:36:04
Data ostatniej zmiany treści informacji: 2016-11-28 07:29:43
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Magdalena Salwerowicz
Data wytworzenia informacji: 2016-11-25
Liczba wyświetleń: 765
Data opublikowania w BIP: 2016-11-25 09:36:04
Data ostatniej zmiany treści informacji: 2016-11-28 07:29:43
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Magdalena Salwerowicz
Data wytworzenia informacji: 2016-11-25
Liczba wyświetleń: 765
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:44:27
- Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:45:33
- Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:46:23
- Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:46:51
- Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:47:25
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:47:34
- Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:47:57
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:48:02
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:48:30
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:49:39
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:50:01
- Został usuniety załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:50:20
- Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-25 09:50:33
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-28 07:29:43