Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

Ostrowiec Świętokrzyski: Świadczenie w okresie od 1 lipca 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych, w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Numer ogłoszenia: 134348 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim , ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks 41 265 22 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.pl, ww.arl.ostrowiec.pl/bip/mops

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie w okresie od 1 lipca 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych, w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: codzienne świadczenie w okresie od 1 lipca 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych, w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. Usługi te przeznaczone są dla osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawieni, jak również dla osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić. Przewidywana ilość godzin świadczonych usług: Usługi opiekuńcze w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku): 12000 godz. Usługi opiekuńcze w soboty, niedziele i święta: 900 godz. Specjalistyczne usługi opiekuńcze w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku): 2840 godz. Specjalistyczne usługi opiekuńcze w soboty, niedziele i święta: 100 godz. Podane ilości godzin usług są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania mniejszej ilości godzin usług z przyczyn od niego niezależnych (np. zmniejszenie ilości osób korzystających z usług). Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowych godzin między usługami w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4, 85.31.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie według wzoru jak w jak w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług objętych przedmiotem zamówienia (1 usługa rozumiana jest jako 1 zrealizowana umowa), z tym że każda usługa o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Do wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie usług oraz wartość zrealizowanych usług. W przypadku gdy wykonawca świadczy usługę w sposób ciągły lub okresowy z treści złożonych dokumentów winno wynikać, iż w ramach realizowanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonawca świadczy w sposób należyty usługę zgodną z przedmiotem zamówienia, a wartość zrealizowanej usługi w okresie max. 12 następujących po sobie miesięcy wynosi min. 200.000,- PLN brutto. W przypadku gdy wykonawca zrealizował usługę z treści złożonych dokumentów winno wynikać, iż w ramach zrealizowanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonawca świadczył w sposób należyty usługę zgodną z przedmiotem zamówienia a wartość zrealizowanej usługi w okresie max. 12 następujących po sobie miesięcy wynosi min. 200.000,- PLN brutto. Przez usługę zgodną z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie usługę wskazaną w wykazie i dokumentach potwierdzających ich należyte wykonanie, a polegające na świadczeniu usług obejmujących czynności wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca musi złożyć wykaz zrealizowanych usług według wzoru jak w załączniku nr 6 do SIWZ (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców), wraz z dokumentami potwierdzającymi wartość i należyte wykonanie usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował lokalem przeznaczonym na biuro na terenie miasta Ostrowca Św. wyposażonym w telefon stacjonarny, fax, komputer, internet oraz telefon komórkowy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek uważa się za spełniony jeśli w ofercie wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 16 osobami (w tym co najmniej 3 osobami, w szczególności pielęgniarkami, asystentami osoby niepełnosprawnej, opiekunkami środowiskowymi, posiadającymi kwalifikacje zgodne z § 3 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych) spełniającymi następujące warunki: - dobry stan zdrowia umożliwiający sprawowanie czynnej opieki np. podnoszenie chorego itp., - co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu usług opiekuńczych nad osobami chorymi, starszymi i niezdolnymi do samodzielnego funkcjonowania, - posiadanie ważnych badań do celów sanitarno-epidemiologicznych, - dyspozycyjność tak aby mógł podjąć interwencje w ciągu 24 h od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego o Wykonawca musi złożyć oświadczenie, iż osoby które będą wykonywać usługi posiadają dobry stan zdrowia umożliwiający sprawowanie czynnej opieki oraz aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz oferty- według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ 2 Formularz cenowy- według wzoru określonego w załącznikach 2 do SIWZ 3 Podpisany projekt umowy- według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ 4 Oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował lokalem przeznaczonym na biuro na terenie Ostrowca Św. wyposażonym w telefon stacjonarny, fax, internet, komputer oraz telefon komórkowy. 5 Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, z podaniem ich kwalifikacji, doświadczenia oraz podstawy dysponowania tymi pracownikami. 6 Oświadczenie, iż osoby które będą wykonywać usługi posiadają dobry stan zdrowia umożliwiający sprawowanie czynnej opieki oraz aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych. 7 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 8 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 9 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SIWZ 10 Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 11 Kalkulację kosztów realizacji zadania, tj. szczegółową kalkulację kosztów jednej godziny usług opiekuńczych w dni robocze, jednej godziny usług opiekuńczych w soboty, niedziele i święta, jednej godziny usług specjalistycznych w dni robocze oraz jednej godziny usług specjalistycznych w soboty, niedziele i święta. 12 Wykaz wykonanych lub wykonywanych w sposób określony w pkt V.1.3) usług w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (w przypadku gdy Wykonawca chce otrzymać dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert doświadczenie Wykonawcy),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - liczba osób zdolnych do wykonywania zamówienia - 10
  • 3 - doświadczenie wykonawcy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawek podatku VAT dotyczącej przedmiotu umowy, podlegają one zmianie od dnia wejścia w życie nowych stawek podatku, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota brutto, cena netto pozostaje bez zmian. -w przypadku zmniejszenia ilości godzin usług wskazanych w SIWZ i umowie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. zmniejszenie ilości osób korzystających z usług) zmianie ulegnie łączne wynagrodzenie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops oraz w siedzibie Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 08:00, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ , ul. Świętokrzyska 22, 27 400 Ostrowiec Świętokrzyski. Sekretariat MOPS- pokój 4.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Dokumenty do pobrania:
SIWZ i załączniki
Data publikacji: 2015-06-03 14:25:26, Osoba, która opublikowała załącznik: Stanisław Fiolik
Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2015-06-03 14:24:50

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2015-06-03 14:25:42

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Stanisław Fiolik
Data wytworzenia informacji: 2015-06-03

Liczba wyświetleń: 984

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2015-06-03 14:25:26
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2015-06-03 14:25:42

Strona została odwiedzona 1415093 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies