Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

DYREKTOR  MIEJSKIEGO  OŚRODKA  POMOCY  SPOŁECZNEJ W OSTROWCU  ŚWIĘTOKRZYSKIM
 
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
ZASTĘPCY KIEROWNIKA DZIAŁU POMOCY ŚRODOWISKOWEJ
W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ
W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM, UL. ŚWIĘTOKRZYSKA 22

    
I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE - KONIECZNE DO PODJĘCIA PRACY NA STANOWISKU:
  1. wykształcenie wyższe
  2. co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pomocy społecznej na stanowisku kierowniczym,
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  5. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. znajomość problematyki z zakresu: pomocy społecznej, postępowania administracyjnego, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, samorządu gminy, powiatu, województwa i administracji rządowej w kontekście zadań realizowanych przez pomoc społeczną,
  7. biegła obsługa komputera,
O zatrudnienie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określanym w przepisach o służbie cywilnej.

II. WYMAGANIA DODATKOWE:
  1. ukończone kursy w zakresie pomocy społecznej
  2. nieposzlakowana opinia,
  3. komunikatywność i umiejętność współpracy,
  4. sumienność, rzetelność, dobra organizacja pracy,
  5. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej lub zarządzanie instytucjami pomocy społecznej - studia podyplomowe ukończone przed 2013 r.

III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
  1. Bezpośredni nadzór i koordynacja zadań realizowanych przez Dział Pomocy Środowiskowej wskazanych przez kierownika działu, a w szczególności:
    - bezpośredni nadzór nad pracą zespołu d/s asysty rodzinnej,
    - koordynacja zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
    - koordynacja działań w zakresie prowadzenia postępowań w sprawach umieszczania osób w domach pomocy społecznej,
    - koordynacja zadań dotyczących instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
  2. Zastępowanie Kierownika Działu podczas jego nieobecności.
IV.  WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:

    Praca biurowa, przy komputerze
 
V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
 
VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
  1. życiorys zawodowy
  2. list motywacyjny
  3. dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/
  4. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  6. dokumenty potwierdzające przebieg pracy zawodowej,
  7. podpisane oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys zawodowy i list motywacyjny, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz. 1182, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202, z późn. zm.)”.
 
VII. INNE INFORMACJE:
  1. informacja o kandydatach, którzy spełnili wymagania formalne i przeszli tym samym do kolejnego etapu postępowania (rozmowa kwalifikacyjna) zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22, w terminie do 5 dni od daty zakończenia przyjęcia ofert. Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia z nimi rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmowę kwalifikacyjna przeprowadza komisja, której przewodniczy Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,
  2. osoby, których zgłoszenie do naboru nie spełniło wymogów określonych w ogłoszeniu o naborze, na wezwanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, obowiązane są odebrać złożone przez siebie dokumenty związane z naborem – w terminie 10 dni od daty ogłoszenia wyników naboru w Biuletynie  Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim na stronie www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops/ i tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22. W przypadku nie odebrania dokumentów  w w/w terminie, zostaną one komisyjnie zniszczone. Dokumenty osób, które nie zostały wybrane do zatrudnienia na wolne stanowisko pracy, są przechowywane (archiwizowane) przez okres 2 lat,
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim na stronie www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops i tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22 przez okres trzech miesięcy,
UWAGA:
Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, bowiem z art. 6 ust. 3 w/w ustawy o pracownikach samorządowych wynika, że jako pracownik samorządowy na stanowisku urzędniczym nie może być zatrudniona osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
W przypadku osób, które w wyniku niniejszego naboru podejmą po raz pierwszy, w rozumieniu art. 16 ust. 3 w/w ustawy o pracownikach samorządowych, pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością  wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
W czasie trwania w/w umowy o pracę na czas określony dla pracownika organizuje się służbę przygotowawczą, zgodnie z art. 19 w/w ustawy o pracownikach samorządowych i zarządzeniem Nr 26/2009 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim z dnia 10 grudnia 2009 r. w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 4.15 lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Świętokrzyska 22, z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko zastępca kierownika działu pomocy środowiskowej, w terminie do dnia 19 września 2016 r. do godz.15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
 

Magdalena Salwerowicz
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim


Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2016-09-09 12:22:19

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Magdalena Salwerowicz
Data wytworzenia informacji: 2016-09-09

Liczba wyświetleń: 808

Strona została odwiedzona 1415769 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies