Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

Znak sprawy:  A.261.47.2019

Ostrowiec Świętokrzyski dn. 20.12.2019 r.


ZAPYTANIE OFERTOWE
na „Zapewnienie w schronisku dla bezdomnych całodobowego, tymczasowego schronienia wraz wyżywieniem osobom zamieszkującym lub przebywającym na terenie Gminy Ostrowiec Świętokrzyski pozbawionym schronienia w tym w skutek przemocy”.

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Ostrowiec Świętokrzyski - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. (41) 276  76  00, faks: (41) 265  22  51.

II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
1. Zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 30.000 Euro netto.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest - „zapewnienie w schronisku dla bezdomnych całodobowego, tymczasowego schronienia wraz wyżywieniem osobom zamieszkującym lub przebywającym na terenie Gminy Ostrowiec Świętokrzyski pozbawionym schronienia w tym w skutek przemocy”.    
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich miejsc w przypadku mniejszej ilości osób potrzebujących pomocy w postaci schronienia oraz pokrywania kosztów pobytu osób skierowanych wyłącznie za czas rzeczywistego przebywania w placówce.   
2. Schronisko ma spełniać standardy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk
dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni
(Dz.U. z 2018 r., poz. 896).  
3. Placówka ma być oddalona od siedziby naszego Ośrodka nie więcej niż 200 kilometrów.
4. Zleceniobiorca zobowiązuje się zapewnić osobom bezdomnym m. in.:
a) okresowe schronienie,
b) całodzienne wyżywienie - 3 posiłki (w tym dwudaniowy obiad),
c) umożliwienie wykonania czynności higienicznych , prania odzieży,
d) podstawowych środków czystości i higieny osobistej,  środków opatrunkowych
e) w miarę możliwości odzieży i obuwia stosownie do pory roku (dopuszcza się odzież pochodzącą z darowizny)
f) ułatwienie dostępu do opieki medycznej,
g)  w razie potrzeby pomocy przedmedycznej lub wezwanie pogotowia ratunkowego,
h) pomoc w przezwyciężaniu kryzysu będącego źródłem bezdomności,
i) pomoc w poszukiwaniu pracy i samodzielnego mieszkania,
j) możliwość izolowania osób doznających przemocy przed sprawcami przemocy.

5. Do schroniska może zostać skierowana osoba bezdomna zdolna do samoobsługi, niewymagająca całodobowej opieki, w tym poruszająca się przy pomocy sprzętu ortopedycznego (wózek, balkonik, kula).
6. Przewidywana ilość potrzebnych miejsc w 2020 roku dla kobiet i mężczyzn, zdolnych do samoobsługi:
- 8 os. x 60 dni (2 m-ce: I, II)
- 6 os. x 92 dni (3 m-ce: III, IX, XII)
- 5 os. x 214 dni (7 m-cy: IV, V, VI, VII, VIII, IX, X)

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.


V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY:

    1. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1
    2. Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US - załącznik Nr 2
    3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności     gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu     potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - lub wskazanie przez Wykonawcy adresu     internetowego ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający ww. dokument     może pobrać
    4. Odpis  aktualnego zezwolenia Państwowej Straży Pożarnej oraz Powiatowego     Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu placówki do świadczenia powyższych usług.

VI.    OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
 1.    Wykonawca podaje cenę ofertową brutto w PLN (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
 2.    Zaoferowana cena powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca
z tytułu realizacji zamówienia i nie może ulec zmianie.
 3.    Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny ofertowej w kilku wariantach.
W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona.
 4.    Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

VII.    KRYTERIUM ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT:
Kryterium oceny ofert:
 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga [%]

Liczba możliwych do uzyskania punktów

1.

Cena ( C )

100

100

 

 1.    Cena (C) - kryterium cena brutto za 1 dzień pobytu osoby w schronisku.
Liczba punktów zostanie przyznana w oparciu o następujący wzór:

gdzie:
P   - liczba punktów
Cn  - cena najtańszej oferty
Cb - cena badanej oferty

Spośród ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu     Zamawiający wybierze oferty z największą liczbą punktów. Maksymalnie wykonawca może zdobyć 100 pkt.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawiają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego.

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.    Zainteresowanych prosimy o składanie ofert w języku polskim w formie papierowej
w siedzibie Zamawiającego przy ul. Świętokrzyskiej 22 w Ostrowcu Świętokrzyskim (pok. 4.15 - Sekretariat), w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem:
„zapewnienie w schronisku dla bezdomnych całodobowego, tymczasowego schronienia wraz wyżywieniem osobom zamieszkującym lub przebywającym na terenie Gminy Ostrowiec Świętokrzyski pozbawionym schronienia w tym w skutek przemocy”.
2.    Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu przy składaniu ofert drogą pocztową ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
3.    Termin składania ofert upływa w dniu 30 grudnia 2019 roku o godz.1000. Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.
4.    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 grudnia 2019 roku o godzinie 1015 na Sali konferencyjnej
(IV piętro pok. 4.6).
5.    Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost
z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączy stosowne pełnomocnictwo. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.

IX.    UDZIELANIE INFORMACJI:

Do porozumiewania są z Wykonawcami upoważniona jest następująca osoba:
•    w zakresie opisu przedmiotu zamówienia,
Joanna Pietruszka Starszy Specjalista Pracy Socjalnej MOPS w Ostrowcu Św., tel.: 41 276 76 21
•    w zakresie procedury postępowania,
Andrzej Kaczmarski Kierownik Działu Administracyjnego MOPS w Ostrowcu Św., tel.: 41  276  76  30,

X.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA:
Ustala się, ze Wykonawca składający ofertę pozostaje niż związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania oferty rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 

XI.    KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB FIZYCZNYCH DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dale] „RODO", informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. Świętokrzyskie, tel. 41  276 76 00 faks: 41  265  22  51;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim jest Pan Grzegorz Stawiarski, tel. 41  276  76  35
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na udzielanie całodobowego schronienia dla potrzeb  Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 30.000 € netto;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uczestniczące w postępowaniu o udzielenie niniejszego postępowania.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie równym okresowi przechowywania przez Zamawiającego dokumentacji niniejszego postępowania.
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
    a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
    c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
    d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
    a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,     gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c     RODO.


XII.    OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIANY ZAWARTEJ UMOWY:

1.    Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian postanowień w zawartej umowie.


XIII.    POZOSTAŁE POSTANOWIENIA I INFORMACJE:
1.    Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4.    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw.
5.    W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej.
6.    Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
7.    Po zakończeniu postępowania Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zostaną zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
8.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
 1)    dokonania oceny ofert przed badaniem, a następnie wezwania tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert;
 2)    negocjowania ceny oferty, jeżeli w wyznaczonym terminie wpłynie tylko jedna ważna
i niepodlegająca odrzuceniu oferta;
 3)    unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.

Załączniki:
 1.    Formularz ofertowy - załącznik Nr 1,
 2.    Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US - załącznik Nr 2,
 3.    Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - załącznik Nr 3,
 4.    Wzór umowy do akceptacji – załącznik Nr 4
                            
                                     
                                              DYREKTOR
                            Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                      w Ostrowcu Świętokrzyskim

                                      mgr Magdalena Salwerowicz
                                                                      


Dokumenty do pobrania:
załącznik nr 1
Data publikacji: 2019-12-20 14:54:00, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
załącznik nr 2
Data publikacji: 2019-12-20 14:54:15, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
załącznik nr 3
Data publikacji: 2019-12-20 14:54:33, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
projekt umowy
Data publikacji: 2019-12-20 14:54:53, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Osoba, która opublikowała informację: Jacek Łakomiec
Data opublikowania w BIP: 2019-12-20 14:52:54

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2019-12-20 14:54:57

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Magdalena Salwerowicz
Data wytworzenia informacji: 2019-12-20

Liczba wyświetleń: 42

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Został dodany załącznik przez Jacek Łakomiec o 2019-12-20 14:54:00
  • Został dodany załącznik przez Jacek Łakomiec o 2019-12-20 14:54:15
  • Został dodany załącznik przez Jacek Łakomiec o 2019-12-20 14:54:33
  • Został dodany załącznik przez Jacek Łakomiec o 2019-12-20 14:54:53
  • Przetarg został zaktualizowany przez Jacek Łakomiec o 2019-12-20 14:54:57

Strona została odwiedzona 1415022 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies