Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

DYREKTOR  MIEJSKIEGO  OŚRODKA  POMOCY  SPOŁECZNEJ

W OSTROWCU  ŚWIĘTOKRZYSKIM

ul. Świętokrzyska 22

OGŁASZA NABÓR

NA  STANOWISKO PRACY

w  MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ

w  OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM  ul. ŚWIĘTOKRZYSKA 22

 NAZWA   STANOWISKA                   -          podinspektor

 ILOŚĆ   STANOWISK                              -              2

 I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE - KONIECZNE DO PODJĘCIA PRACY NA STANOWISKU:

1.      Wykształcenie wyższe.

2.      Posiadanie obywatelstwa polskiego.

3.      Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

4.  Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5.    Powinna posiadać znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków podinspektora.

6.      Biegła obsługa komputera.

7.    O zatrudnienie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem  określanym w przepisach o służbie cywilnej.

8.      Znajomość zagadnień z zakresu: pomocy społecznej, a w szczególności ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 23), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz.1202 z późn.zm.).

 

 II. WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego.
  2. Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Komunikatywność i umiejętność współpracy.
  5. Sumienność, rzetelność, dobra organizacja pracy.

III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1.      Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych na gruncie ustawy o pomocy społecznej.

2.      Sporządzanie list wypłat zasiłków.

3.      Wprowadzanie danych do systemu POMOST.

4.      Sprawdzanie zgodności faktur, rachunków i not księgowych.

5.      Generowanie kart świadczeń z systemów informatycznych.

6.      Rejestracja i przesyłanie skompletowanych dokumentów do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.

7.      Przygotowywanie projektów umów na dożywianie dzieci.

8.      Zamawianie i pobieranie elektronicznych zaświadczeń z PUP dotyczących beneficjentów Ośrodka oraz współpracy z PUP w zakresie Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej (SEPI).

IV.  WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:

                Praca biurowa, przy komputerze

V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

VI. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Życiorys (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/.
  4. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wg załącznika.
  5. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  6. Dokumenty potwierdzające przebieg pracy zawodowej.
  7. Podpisane oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz. 1182, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202)”.

 VII. INNE INFORMACJE:

  1. Informacja o kandydatach, którzy spełnili wymagania formalne i przeszli tym samym do kolejnego  etapu postępowania (rozmowa kwalifikacyjna) zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu  Świętokrzyskim www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22, w terminie do 4 dni od daty zakończenia przyjęcia ofert. Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia z nimi rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmowę kwalifikacyjna przeprowadza komisja, której przewodniczy Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
  2. Osoby, których zgłoszenie do naboru nie spełniło wymogów określonych w ogłoszeniu o naborze, na wezwanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, obowiązane się są odebrać złożone przez siebie dokumenty związane z naborem – w terminie 10 dni od daty ogłoszenia wyników naboru w Biuletynie  Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim na stronie www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops/ i tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22. W przypadku nie odebrania dokumentów  w w/w terminie, zostaną one komisyjnie zniszczone. Dokumenty osób, które nie zostały wybrane do zatrudnienia na wolne stanowisko pracy, są przechowywane (archiwizowane) przez okres 2 lat.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim na stronie www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops i tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22 przez okres trzech miesięcy.

UWAGA:

Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, bowiem z art. 6 ust. 3 w/w ustawy o pracownikach samorządowych wynika, że jako pracownik samorządowy na stanowisku urzędniczym nie może być zatrudniona osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

W przypadku osób, które w wyniku niniejszego naboru podejmą po raz pierwszy, w rozumieniu art. 16 ust. 3 w/w ustawy o pracownikach samorządowych, pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.

W czasie trwania w/w umowy o pracę na czas określony dla pracownika organizuje się służbę przygotowawczą, zgodnie z art. 19 w/w ustawy o pracownikach samorządowych i zarządzeniem Nr 26/2009 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim z dnia 10 grudnia 2009 r. w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim. pok. nr 4.15 lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Świętokrzyska 22, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w terminie do dnia 31 marca 2016 r.

            Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 Stanisław Fiolik
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim



Dokumenty do pobrania:
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w formacie pdf)
Data publikacji: 2016-03-18 14:35:10, Osoba, która opublikowała załącznik: Stanisław Fiolik
Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2016-03-18 14:33:13

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2016-03-18 14:35:50

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Stanisław Fiolik
Data wytworzenia informacji: 2016-03-18

Liczba wyświetleń: 1929

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-03-18 14:34:12
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2016-03-18 14:35:10
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-03-18 14:35:50

Strona została odwiedzona 1415772 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies