-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
Ostrowiec Świętokrzyski: Sprzedaż i
dowóz- do miejsc wydawania- posiłków w formie gorącego dania obiadowego
dla dzieci w szkołach na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w
okresie od 1 września 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. oraz ich wydawanie
do spożycia w tych miejscach
Numer ogłoszenia: 251690 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202488 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks 41 265 22 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dowóz- do miejsc wydawania- posiłków w formie gorącego dania obiadowego dla dzieci w szkołach na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w okresie od 1 września 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. oraz ich wydawanie do spożycia w tych miejscach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dowóz- do miejsc wydawania- posiłków w formie gorącego dania obiadowego dla dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim (decyzja na dożywianie) w szkołach na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w okresie od 1 września 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. oraz ich wydawanie do spożycia w tych miejscach. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby miejsc do wydawania posiłków w związku z reorganizacją szkół na terenie miasta Ostrowca Św. o następujące miejsca: ul. Górna 3 i ul. Focha 3. Przewidywana liczba dzieci żywionych dziennie przez MOPS: 332. Podana liczba dzieci może ulegać ciągłym zmianom np.: z powodu zmiany przepisów o pomocy społecznej, zmiany liczby dzieci zakwalifikowanych przez MOPS do dożywiania, absencji dzieci na wypadek choroby lub innych przyczyn. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wydania większej liczby posiłków dziennie termin wykonania zamówienia może ulec skróceniu. Przewidywana maksymalna liczba dni żywienia dzieci: 86 dni roboczych. Powyższe okoliczności nie mogą być powodem zerwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wydawanie posiłków odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt w godzinach ustalonych z Dyrektorami szkół. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.32.00.00-9, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.52.40.00-9, 55.52.31.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konrad Karbowniczek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. TERM Konrad Karbowniczek, ul. Zagłoby 32, 27-400 Ostrowiec Św, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158622,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95363,68
Oferta z najniższą ceną: 95363,68 / Oferta z najwyższą ceną: 112209,36
Waluta: PLN .
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim
Data opublikowania w BIP: 2015-09-25 09:02:32
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Stanisław Fiolik
Data wytworzenia informacji: 2015-09-25
Liczba wyświetleń: 679