-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
Z A P R O S Z E N I E DO S K Ł A D A N I A O F E R T
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22 zaprasza przedstawicieli firm i osoby fizyczne do składania ofert na „Przygotowanie obiadu dwudaniowego dla podopiecznych Działu Usług Opiekuńczych i Specjalistycznych MOPS”.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest - „PRZYGOTOWANIE OBIADU DWUDANIOWEGO”
Opis zamówienia
1) przygotowanie obiadu dwudaniowego dla ok. 60 osób dziennie ± 15%
2) czas trwania zamówienia od 15 lipca 2013 r. do 31 lipca 2013 r.
3) obiady przygotowywane w menażki tzw. „trójniaki” lub naczynia jednorazowe /do uzgodnienia/.
4) obiady odbierane będą przez transport MOPS codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt ok. godziny 11.30.
5) menażki będą zwracane w tym samym dniu.
6) mycie menażek po stronie wykonawcy zlecenia.
7) menażki dostarczy MOPS.
8) obiady z wymaganą kalorycznością dla osób dorosłych.
9) wykonawca dostarczy jadłospis 13-dniowy.
Termin wykonywania zamówienia:
15.07.2013 r. – 31.07.2013 r.
Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował jej ceną, przy czym przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto 1 obiadu dwudaniowego.
Oferty cenowe prosimy składać z doliczonym podatkiem VAT.
Wymagania dotyczące kryteriów:
- Terminowość wykonania zlecenia.
- Różnorodność obiadów.
- Wykonanie obiadów z produktów świeżych.
Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
2. Decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającego dany podmiot (nazwa, adres, miejsce) do prowadzenia działalności w zakresie: przygotowywania potraw od surowca do gotowej potrawy, przygotowanie i dostarczanie żywności do odbiorców zewnętrznych (catering).
3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłatą podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonych kserokopii.
Oferty obejmujące całość zamówienia w formie kosztorysu ofertowego należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Przygotowanie obiadu dwudaniowego dla podopiecznych Działu Usług Opiekuńczych i Specjalistycznych MOPS” z podaniem nazwy, adresu, telefonu, numeru NIP, REGON oferenta w terminie do 14 czerwca 2013 r. do godz. 9.oo w sekretariacie MOPS, pokój nr 4.15 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 czerwca 2013 r. r. o godzinie 9.15, w pokoju Nr 3.18 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.
Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem nie może przekroczyć kwoty:
14.000 EURO netto
Oferowana cena za wykonanie usługi podlega negocjacjom.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 5.14, tel. 41 276-76-58.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim
Stanisław Fiolik
Data opublikowania w BIP: 2013-10-30 12:26:27
Data ostatniej zmiany treści informacji: 2013-12-23 09:14:14
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Sylwester Wesołowski
Data wytworzenia informacji: 2013-06-06
Liczba wyświetleń: 866
- Przetarg został zaktualizowany przez Anna Dymanowska o 2013-11-04 09:25:53
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2013-12-23 09:14:14