Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

Z A P R O S Z E N I E   DO   S K Ł A D A N I A   O F E R T

 

 

            Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22 zaprasza przedstawicieli firm i osoby fizyczne do składania ofert na „Przygotowanie obiadu dwudaniowego dla podopiecznych Działu Usług Opiekuńczych i Specjalistycznych MOPS”.

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest - „PRZYGOTOWANIE OBIADU DWUDANIOWEGO”

 

Opis zamówienia

1)      przygotowanie obiadu dwudaniowego dla ok. 60 osób dziennie ± 15%

2)      czas trwania zamówienia od 15 lipca 2013 r. do 31 lipca 2013 r.

3)      obiady przygotowywane w menażki tzw. „trójniaki” lub naczynia jednorazowe /do uzgodnienia/.

4)      obiady odbierane będą przez transport MOPS codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt ok. godziny 11.30.

5)      menażki będą zwracane w tym samym dniu.

6)      mycie menażek po stronie wykonawcy zlecenia.

7)      menażki dostarczy MOPS.

8)      obiady z wymaganą kalorycznością dla osób dorosłych.

9)      wykonawca dostarczy jadłospis 13-dniowy.

 

Termin wykonywania zamówienia:

            15.07.2013 r. – 31.07.2013 r.

 

Kryteria oceny ofert:

  1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował jej ceną, przy czym przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto 1 obiadu dwudaniowego.

Oferty cenowe prosimy składać z doliczonym podatkiem VAT.

 

Wymagania dotyczące kryteriów:

  1. Terminowość wykonania zlecenia.
  2. Różnorodność obiadów.
  3. Wykonanie obiadów z produktów świeżych.

 

 

Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

 

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej,

2. Decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającego dany podmiot (nazwa, adres, miejsce) do prowadzenia działalności w zakresie: przygotowywania potraw od surowca do gotowej potrawy, przygotowanie i dostarczanie żywności do odbiorców zewnętrznych (catering).

3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłatą podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.

 

W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonych kserokopii.

            Oferty obejmujące całość zamówienia w formie kosztorysu ofertowego należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Przygotowanie obiadu dwudaniowego dla podopiecznych Działu Usług Opiekuńczych i Specjalistycznych MOPS” z podaniem nazwy, adresu, telefonu, numeru NIP, REGON oferenta w terminie do 14 czerwca 2013 r. do godz. 9.oo w sekretariacie MOPS, pokój nr 4.15 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 czerwca 2013 r. r. o godzinie 9.15, w pokoju Nr 3.18 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu  Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.

 

Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem nie może przekroczyć kwoty:

14.000  EURO netto

Oferowana cena za wykonanie usługi podlega negocjacjom.

 

Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 5.14, tel. 41 276-76-58.

 

 

 

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim

Stanisław Fiolik

 

Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2013-10-30 12:26:27

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2013-12-23 09:14:14

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Sylwester Wesołowski
Data wytworzenia informacji: 2013-06-06

Liczba wyświetleń: 866

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Przetarg został zaktualizowany przez Anna Dymanowska o 2013-11-04 09:25:53
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2013-12-23 09:14:14

Strona została odwiedzona 1415536 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies