Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

DYREKTOR  MIEJSKIEGO  OŚRODKA  POMOCY  SPOŁECZNEJ W OSTROWCU  ŚWIĘTOKRZYSKIM
ul. Świętokrzyska 22

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W  MIEJSKIM  OŚRODKU  POMOCY  SPOŁECZNEJ
W OSTROWCU  ŚWIĘTOKRZYSKIM,  ul. ŚWIĘTOKRZYSKA 22


podinspektor

nazwa stanowiska pracy

2
ilość stanowisk

1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe,
b) obywatelstwo polskie,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) o zatrudnienie mogą  ubiegać się obywatele Unii Europejskiej lub obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem  określanym w przepisach o służbie cywilnej,
f) znajomość obsługi komputera w zakresie edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
g) znajomość zagadnień ustaw:
- ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 351),
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z późn.zm.).

2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego,
b) doświadczenie w pracy o profilu finansowym,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) predyspozycje osobowościowe: rzetelność, sumienność, systematyczność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) dekretowanie dokumentów księgowych w zakresie dochodów i wydatków budżetowych, według obowiązującego planu kont, rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polski,
b) rejestrowanie dokumentów księgowych dochodowych i wydatkowych do systemu OTAGO w podsystemie FK-JB,
c) rozksięgowanie zwrotów od Komornika Sądowego / Skarbowego dla dłużnika alimentacyjnego z tytułu wypłaconego funduszu oraz zaliczki alimentacyjnej w programie FA firmy Sygnity,
d) sporządzanie pism do Komornika Sądowego/ Skarbowego dot. windykacji należności oraz dłużnika alimentacyjnego,
e) prowadzenie ewidencji analitycznej (kartotek imiennych) do rozrachunków z klientami Ośrodka w programie WP- BUD w zakresie należności na podstawie prawomocnych decyzji administracyjnych,
f) przekazywanie informacji o zmianach zaistniałych w należnościach z tytułu nienależnie pobranych  świadczeń na potrzeby Działu Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych, Działu Realizacji Świadczeń oraz Działu Dodatków Mieszkaniowych i Energetycznych,
g) przygotowywanie stanu dochodów budżetowych z podziałem na rodzaj i klasyfikację budżetową oraz terminowe ich przekazywanie do Gminy Ostrowiec Św.
h) sporządzanie sprawozdań finansowych :
- RB – 27S – miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego,
- RB – 27ZZ – miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami,
- RB – N – kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych (w formie dokumentu i w formie elektronicznej),
- RB – ZN – kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań oraz należności skarbu państwa z tytułu wykonywania przez jednostki samorządu terytorialnego zadań zleconych (w formie dokumentu i w formie elektronicznej),
- RB – 28S miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego,
- RB – 50 – kwartalne sprawozdanie o dotacjach / wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego
- RB – Z – kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji,
i) wystawianie faktur VAT sprzedaży w systemie WP-BUD firmy OTAGO zgodnie z obowiązującymi przepisami,
j) analiza oraz naliczanie zaangażowania planu finansowego Ośrodka w danym roku budżetowym i kolejnych latach,
k) uzgadnianie stanów księgowych kont syntetycznych z analityką oraz obrotów kont z obrotami dziennika,
l) uzgadnianie wydatków budżetowych z zaksięgowanymi kosztami w okresach sprawozdawczych,
m) uzgadnianie sald wyciągów bankowych z saldami kont rachunków prowadzonych przez Ośrodek:
- 130 – rachunek bieżący jednostki,
- 133 – rachunek dochodów budżetowych,
- 135 – rachunek środków funduszy specjalnego przeznaczenia (ZFŚS),
- 139 – rachunek sum depozytowych,
n) wystawianie dokumentów obciążeniowych instytucjom podnajmującym majątek Gminy zgodnie z zawartymi umowami.

4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca biurowa, przy komputerze.

W przypadku osób, które w wyniku niniejszego naboru podejmą po raz pierwszy, w rozumieniu art. 16 ust. 3 w/w ustawy o pracownikach samorządowych, pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
W czasie trwania w/w umowy o pracę na czas określony dla pracownika organizuje się służbę przygotowawczą, zgodnie z art. 19 w/w ustawy o pracownikach samorządowych i zarządzeniem Nr 26/2009 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim z dnia 10 grudnia 2009 r.
w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6 %.

6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys zawodowy,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,
d) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wg załącznika Nr 1 do ogłoszenia,
e) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych wraz z  klauzulą informacyjną – wg załącznika Nr 2 do ogłoszenia,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

UWAGA:
Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, bowiem z art. 6 ust. 3 w/w ustawy o pracownikach samorządowych wynika, że jako pracownik samorządowy na stanowisku urzędniczym nie może być zatrudniona osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie MOPS w Ostrowcu Św. pok. nr 4.15 lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Świętokrzyska 22, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Dziale Finansowo - Księgowym w terminie do dnia 18 listopada 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do MOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 

Zasady rekrutacji:
Po formalnym dopuszczeniu kandydatów do dalszej rekrutacji kolejny etap naboru będzie się składał :
1) z testu merytorycznego, którego celem jest sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na wolnych stanowiskach i/lub
2) z rozmowy kwalifikacyjnej, która pozwoli na poznanie predyspozycji i umiejętności kandydatów gwarantujących prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.

O sposobie rekrutacji zdecyduje Dyrektor Ośrodka.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops oraz na tablicy informacyjnej MOPS w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, przez okres trzech miesięcy.

DYREKTOR
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim

mgr Magdalena Salwerowicz


Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 1 - kwestionariusz osobowy
Data publikacji: 2019-11-06 08:37:44, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Załącznik nr 2 - klauzula zgody oraz klauzula informacyjna
Data publikacji: 2019-11-06 08:38:02, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2019-11-06 08:37:19

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2019-11-06 08:38:06

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Magdalena Salwerowicz
Data wytworzenia informacji: 2019-11-06

Liczba wyświetleń: 117

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2019-11-06 08:37:44
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2019-11-06 08:38:02
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2019-11-06 08:38:06

Strona została odwiedzona 1415761 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies