-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Żabia 31 zaprasza SPECJALISTÓW – DORADCÓW ZAWODOWYCH do składania ofert na przeprowadzenie zajęć z beneficjentami projektu „WSPÓLNA SPRAWA”, które odbędą się w ramach spotkań klubów samopomocowych w Bałtowie, Ćmielowie, Lipniku, Mircu.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „przeprowadzenie zajęć z beneficjentami projektu „WSPÓLNA SPRAWA”, które odbędą się w ramach spotkań klubów samopomocowych w Bałtowie, Ćmielowie, Lipniku, Mircu.
Szczegółowy opis zamówienia
Lp |
Miejsce wykonywania usługi |
Ilość godzin |
1. |
Bałtów |
2 |
2. |
Ćmielów |
3 |
3. |
Lipnik |
4 |
4. |
Mirzec |
5 |
Termin wykonywania zamówienia:
Bałtów: 21.02.2011 r. godz. 12.00-14.00
Ćmielów: 21.02.2011 r. – 1 godz., 26.04.2011 r. – 1 godz., 29.08.2011 r. -1 godz.
Lipnik: 07.03.2011 r. – 2 godz., 22.08.2011 r. – 2 godz.
Mirzec: 16.02.2011 r. -3 godz., 12.10.2011 r. – 2 godz.
Zastrzega się , że terminy mogą ulec zmianie.
Kryteria oceny ofert:
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował ceną za godzinę przeprowadzonych zajęć, przy czym przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto. W przypadku oferentów, którzy zaproponują tę samą cenę Zamawiający dokona wyboru oferenta w oparciu o doświadczenie w prowadzeniu zajęć z ww. zakresu.
Wymagania dotyczące kryteriów:
1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Ofertę cenową
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3. Dokumenty potwierdzające doświadczenie.
Dokumenty wymienione w pkt. 2 i 3 mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonych kserokopii.
OFERENT MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ NA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA OBEJMUJĄCĄ WYKONANIE ZAJĘĆ W JEDNEJ LUB KILKU MIEJSCOWOŚCIACH
Oferty obejmujące całość lub część zamówienia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta specjalisty – doradca zawodowy na przeprowadzenie zajęć w klubach samopomocowych” z podaniem nazwy, adresu, telefonu, numeru NIP, oferenta w terminie do 11 lutego 2011 r. do godz. 11.00 w sekretariacie MOPS, pokój nr 30 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Żabia 31.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 lutego 2011 r. o godzinie 12.00, w pokoju Nr 36 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Żabia 31.
Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem nie może przekroczyć kwoty:
14.000 EURO netto
Oferowana cena za wykonanie usługi podlega negocjacjom.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Żabia 31, pok. nr 36, tel. /41/ 2767636 lub poprzez e-mail: koordynator@mopsostrowiec.pl.
Dyrektor MOPS
Mgr Stanisław Fiolik
Data opublikowania w BIP: 2013-10-30 09:03:53
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Sylwester Wesołowski
Data wytworzenia informacji: 2011-02-04
Liczba wyświetleń: 651