Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

Znak sprawy: GZ.261.3.2016
PROTOKÓŁ
z otwarcia ofert

w sprawie realizacji zamówienia publicznego – z dnia 09.11.2016r., nr GZ.261.3.2016 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ( ogłoszenie BZP: nr 339640 - 2016) na wykonanie usługi pn. „Przygotowanie, wydawanie i dowóz posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w  2017 roku  wraz z przejęciem pracowników Zamawiającego w trybie art. 23 (1) kodeksu pracy”

  1. W dniu 17 listopada 2016 r. o godzinie 12.00, w sali konferencyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Świętokrzyskiej 22 w Ostrowcu Świętokrzyskim odbyło się posiedzenie Komisji Przetargowej powołanej Zarządzeniem Dyrektora MOPS  Nr 86/2016 z dnia 3 listopada 2016r. w składzie:
    1)    Daria Zgadzaj - Przewodnicząca komisji,
    2)    Paweł Śmieszek – Sekretarz komisji,
    3)    Karolina Strzelec – Członek komisji,
    4)    Monika Mazur– Członek komisji.

    Przedmiotem posiedzenia było otwarcie ofert złożonych przez Wykonawców w terminie 8 dni od dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia  listopada 2016r., tj. do dnia 17 listopada 2016 r. do godz. 11.30 uczestniczących w procesie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego), zamieszczonego na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej: www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops/ a także na portalu UZP jako zamówienie Nr 339640 - 2016.
  2. Komisja Przetargowa stwierdziła, że w terminie składania ofert, tj. do dnia 17 listopada 2016r. do godz. 11.30 wpłynęło 2 oferty.
  3. W sesji otwarcia uczestniczyli przedstawiciele obu Wykonawców, którzy złożyli oferty.
  4. Nienaruszalność koperty została potwierdzona podczas posiedzenia. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji przetargowej podał kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia tj. 598.635,000 PLN (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset trzydzieści pięć  zł.  00/100).
  5. Po otwarciu ofertPrzewodniczący Komisji podał następujące informacje:
    - nazwę i adresy Oferentów,
    - cenę ofertową,
    - warunki płatności,
  6. Ofertyzłożyli następujący Wykonawcy:
    1) P.H.U. TERM Konrad Karbowniczek, ul. Siennieńska 12, 27-400 Ostrowiec Św.
    Łączna cena ofertowa:  559.654,68 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt cztery zł. 68/100 ), termin płatności: 22 dni

    2) „Fundacja Pomocna Dłoń“ ul. Aleja 3 Maja 73, 27-400 Ostrowiec Św.
    Łączna cena ofertowa:  562.252,00 PLN (słownie: pięćset sześćdziesiąt pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt dwa zł. 00/100), termin płatności: 22 dni
  7. Na tym posiedzenie Komisji Przetargowej w dniu 17.11.2016 r. zakończono.

z up. Dyrektora
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim
Zastępca Dyrektora
Joanna Gałczyńska

Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2016-11-18 11:20:14

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2016-11-18 11:21:13

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Joanna Gałczyńska
Data wytworzenia informacji: 2016-11-18

Liczba wyświetleń: 620

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-11-18 11:21:13

Strona została odwiedzona 1415075 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies