-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
Z A P R O S Z E N I E D O S K Ł A D A N I A O F E R T
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22 zaprasza do składania ofert na „Dostawę sprzętu komputerowego: 9 komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, 9 monitorów, 9 zasilaczy awaryjnych, 2 drukarek”
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego: 9 komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, 9 monitorów, 9 zasilaczy awaryjnych, 2 drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22”
Wykaz zamawianego sprzętu w załączeniu wraz z formularzem cenowym.
Termin i warunki wykonania zamówienia:
- Termin wykonania zamówienia - do 30 marca 2016 r.
- Czas reakcji serwisowej w przypadku awarii sprzętu – maksymalnie 24 godziny od czasu zgłoszenia w formie e-maila awarii sprzętu stanowiącego przedmiot umowy.
- Czas naprawy zgłoszonego sprzętu komputerowego lub dostarczenia urządzeń wolnych od wad - maksymalnie 72 godziny od pierwszego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego.
- W przypadku konieczności dłuższej naprawy lub wymiany urządzeń, Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć sprzęt zamienny, o parametrach nie gorszych niż zamawiany sprzęt w maksymalnie 72 godziny od pierwszego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego.
Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował jej ceną, przy czym przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto.
Wymagania dotyczące kryteriów:
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- Formularz ofertowy wg załącznika nr 2.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłatą podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
- W przypadku zestawów komputerowych do oferty proszę załączyć specyfikacje sprzętu przygotowane przez producenta.
- Certyfikaty i deklaracje wskazane w specyfikacji sprzętu.
W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonych kserokopii.
Oferty obejmujące całość zamówienia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dostawa sprzętu komputerowego” z podaniem nazwy, adresu, telefonu, numeru NIP i REGON oferenta w terminie: do 23 marca 2016 r. do godz. 9.00, w Sekretariacie, pokój Nr 4.15, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22 (dopuszcza się składanie kompletów dokumentów faxem 41 265-22-51 lub emailem: biuro@mopsostrowiec.pl )
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 marca 2016 r. o godzinie 9.30 w pokoju Nr 3.18 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.
Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem nie może przekroczyć kwoty:
30.000 EURO netto
Oferowana cena za wykonanie usługi podlega negocjacjom.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św.
ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 3.08, tel. 41 276-76-27, adres e-mail biuro@mopsostrowiec.pl.
Konkurs ofert może zostać unieważniony bez podania przyczyny.
Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 1 - specyfikacja sprzętu
Data publikacji: 2016-03-17 14:53:22, Osoba, która opublikowała załącznik: Stanisław Fiolik
Załącznik nr 2 - formularz cenowy
Data publikacji: 2016-03-17 14:53:40, Osoba, która opublikowała załącznik: Stanisław Fiolik
Załącznik nr 3 - wyniki testów wydajnościowych
Data publikacji: 2016-03-17 14:54:07, Osoba, która opublikowała załącznik: Stanisław Fiolik
Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2016-03-17 14:46:03
Data ostatniej zmiany treści informacji: 2016-03-17 14:54:32
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Stanisław Fiolik
Data wytworzenia informacji: 2016-03-17
Liczba wyświetleń: 936
Data opublikowania w BIP: 2016-03-17 14:46:03
Data ostatniej zmiany treści informacji: 2016-03-17 14:54:32
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Stanisław Fiolik
Data wytworzenia informacji: 2016-03-17
Liczba wyświetleń: 936
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-03-17 14:52:49
- Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2016-03-17 14:53:22
- Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2016-03-17 14:53:40
- Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2016-03-17 14:54:07
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-03-17 14:54:16
- Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2016-03-17 14:54:32