Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

ZAPROSZENIE  DO  SKŁADANIA  OFERT

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22 zaprasza do składania ofert na „Dostawę sprzętu komputerowego: komputerów stacjonarnych, komputerów typu All-in-One, monitorów LCD, zasilaczy awaryjnych, drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania, dysku SDD, dysków HDD, podzespołów do drukarek, akumulatorów do UPS, klawiatur, myszy, licencji dostępowych do MS Windows Server”

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów stacjonarnych, komputerów typu All-in-One, monitorów LCD, zasilaczy awaryjnych, drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania, dysku SDD, dysków HDD, podzespołów do drukarek, akumulatorów do UPS, klawiatur, myszy, licencji dostępowych do MS Windows Server dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22”

Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Dopuszczone jest składanie ofert częściowych.

Część I.

Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego:
  • 9 komputerów stacjonarnych,
  • 2 monitorów LCD,
  • 10 zasilaczy awaryjnych,
  • 5 licencji oprogramowania biurowego MS Office 2016,
  • 2 licencji oprogramowania systemowego MS Windows 10 Pro,
  • 5 zespołów grzewczych do drukarek Brother 5450;
  • 22 akumulatorów do zasilaczy awaryjnych UPS,
  • 1 dysku SSD,
  • 1 dysku do NAS,
  • 2 dysków HDD,
  • 30 klawiatur,
  • 40 myszy komputerowych

  • Wykaz zamawianego sprzętu w załączeniu (załącznik nr 1) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 2).

    Część II.
    Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego:
  • 10 komputerów typu All-in-One,
  • Wykaz zamawianego sprzętu w załączeniu (załącznik nr 3) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 4).

    Część III.
    Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego:
  • 2 drukarek laserowych,
  • 3 urządzeń wielofunkcyjnych,
  • Wykaz  zamawianego sprzętu w załączeniu (załącznik nr 5) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 6).

    Część IV.
    Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego:
  • 90 licencji dostępowych CAL MS Windows Server,
  • Wykaz  zamawianego sprzętu w załączeniu (załącznik nr 7) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 8).


    Termin i warunki wykonania zamówienia:

    1. Termin wykonania zamówienia - do 21 grudnia 2017 r.
    2. Jednostkowa cena każdego z oferowanych sprzętów nie może przekraczać 3 500,00 zł brutto.
    3. Czas reakcji serwisowej w przypadku awarii sprzętu – maksymalnie 24 godziny od czasu zgłoszenia w formie e-maila awarii sprzętu stanowiącego przedmiot umowy.
    4. Czas naprawy zgłoszonego sprzętu komputerowego lub dostarczenia urządzeń wolnych od wad - maksymalnie 14 dni od pierwszego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego.


    Kryteria oceny ofert:

    1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował jej ceną, przy czym przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto.

    Wymagania dotyczące kryteriów:

    1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.

    Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

    1. Formularz ofertowy wg załączników nr 2, 4, 6, 8 odpowiednio dla każdej części zamówienia.
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
    3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłatą podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
    4. Specyfikacje sprzętu przygotowane przez producenta.
    5. Certyfikaty i deklaracje wskazane w specyfikacji sprzętu.


    W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonych kserokopii.

    Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków Zamawiającego.

    Oferty obejmujące całość zamówienia lub poszczególne jego części należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim. Zamówienie cz. …….” z podaniem nazwy, adresu, telefonu, numeru NIP i REGON oferenta w terminie: do 13 grudnia 2017 r. do godz. 10.00, w Sekretariacie, pokój nr 4.15, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 grudnia 2017 r. o godzinie 10.15 w pokoju Nr 3.15 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.

    Wartość zamówienia może wzrosnąć w okresie obowiązywania umowy do 20%.

    Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem nie może przekroczyć kwoty:

    30.000 EURO netto

    Oferowana cena za wykonanie usługi podlega negocjacjom.

    Szczegółowe informacje można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św.
    ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 3.08 w godzinach pracy ośrodka, tel. 41 276-76-27, adres e-mail biuro@mopsostrowiec.pl.

    Konkurs ofert może zostać unieważniony bez podania przyczyny.



    Z-CA DYREKTORA
    Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
    w Ostrowcu Świętokrzyskim

    mgr Joanna Gałczyńska


    Dokumenty do pobrania:
    Specyfikacja sprzętu - część I
    Data publikacji: 2017-12-07 12:07:31, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
    Formularz cenowy - część I
    Data publikacji: 2017-12-07 12:08:13, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
    Specyfikacja sprzętu - część II
    Data publikacji: 2017-12-07 12:09:35, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
    Formularz cenowy - część II
    Data publikacji: 2017-12-07 12:10:27, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
    Specyfikacja sprzętu - część III
    Data publikacji: 2017-12-07 12:11:10, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
    Formularz cenowy - część III
    Data publikacji: 2017-12-07 12:11:49, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
    Specyfikacja sprzętu - część IV
    Data publikacji: 2017-12-07 12:12:18, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
    Formularz cenowy - część IV
    Data publikacji: 2017-12-07 12:13:05, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
    Osoba, która opublikowała informację: Anna Ciepiel
    Data opublikowania w BIP: 2017-12-07 12:05:53

    Data ostatniej zmiany treści informacji: 2017-12-07 12:37:52

    Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Magdalena Salwerowicz
    Data wytworzenia informacji: 2017-12-07

    Liczba wyświetleń: 676

    Rozwiń rejestr zmian strony

    • Został dodany załącznik przez Anna Ciepiel o 2017-12-07 12:07:31
    • Został dodany załącznik przez Anna Ciepiel o 2017-12-07 12:08:13
    • Został dodany załącznik przez Anna Ciepiel o 2017-12-07 12:09:35
    • Został dodany załącznik przez Anna Ciepiel o 2017-12-07 12:10:27
    • Został dodany załącznik przez Anna Ciepiel o 2017-12-07 12:11:10
    • Został dodany załącznik przez Anna Ciepiel o 2017-12-07 12:11:49
    • Został dodany załącznik przez Anna Ciepiel o 2017-12-07 12:12:18
    • Został dodany załącznik przez Anna Ciepiel o 2017-12-07 12:13:05
    • Przetarg został zaktualizowany przez Anna Ciepiel o 2017-12-07 12:13:16
    • Przetarg został zaktualizowany przez Anna Ciepiel o 2017-12-07 12:28:39
    • Przetarg został zaktualizowany przez Anna Ciepiel o 2017-12-07 12:33:55
    • Przetarg został zaktualizowany przez Anna Ciepiel o 2017-12-07 12:37:52

    Strona została odwiedzona 1415387 razy
    Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
    Polityka cookies