Dziś jest Piątek, 3 stycznia 2020 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

DYREKTOR  MIEJSKIEGO  OŚRODKA  POMOCY  SPOŁECZNEJ W OSTROWCU  ŚWIĘTOKRZYSKIM
ul. Świętokrzyska 22

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W  MIEJSKIM  OŚRODKU  POMOCY  SPOŁECZNEJ
W OSTROWCU  ŚWIĘTOKRZYSKIM,  ul. ŚWIĘTOKRZYSKA 22


podinspektor
(nazwa stanowiska pracy)

2
(ilość stanowisk)

1.    Wymagania niezbędne:
a)    wykształcenie co najmniej średnie,
b)    obywatelstwo polskie,
c)    co najmniej dwuletni staż pracy (przy wykształceniu średnim),
d)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f)    o zatrudnienie mogą  ubiegać się obywatele Unii Europejskiej lub obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo
do zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem  określanym w przepisach o służbie cywilnej.
g)    znajomość obsługi komputera w zakresie edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
h)    znajomość zagadnień z zakresu pomocy społecznej, a w szczególności:
־    ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2019 r. poz.1507, z późn. zm.),
־    ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.),
־    ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1373 z późn. zm.),
־    ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1111 z późn. zm.),
־    ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 1282).

2.    Wymagania dodatkowe:
a)    doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego.
b)    doświadczenie  w pracy administracyjno – biurowej,
c)    umiejętność pracy w zespole,
d)    dobra organizacja pracy,
e)    terminowość w wykonywaniu obowiązków,
f)    umiejętność obsługi klientów,
g)    umiejętności komunikacyjne,
h)    predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, systematyczność.

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)    przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych na gruncie ustawy o pomocy społecznej,
b)    prowadzenie rejestrów osób ubiegających się o pomoc,
c)    sporządzanie list wypłat zasiłków,
d)    rozliczanie i potwierdzanie świadczeń finansowych i niefinansowych w systemie komputerowym,
e)    przygotowywanie projektów umów, protokołów uzgodnień i aneksów zawieranych z podmiotami prowadzącymi dożywianie dzieci,
f)    sprawdzanie zgodności faktur, rachunków i not księgowych dot. dożywiania dzieci.
g)    terminowe przesyłanie prawidłowo skompletowanych akt administracyjnych do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach lub Naczelnego Sądu Administracyjnego z zakresu pomocy społecznej,
h)    prowadzenie dokumentacji w zakresie wypłacania wynagrodzenia należnego opiekunowi lub kuratorowi z tytułu sprawowania opieki przyznanego przez sąd. Sporządzanie zapotrzebowania i składanie zamówienia na bony towarowe dla podopiecznych MOPS.
i)    korespondencja z ZUS w zakresie potrącania pobranych kwot za okres, za który przyznano emeryturę lub rentę,
j)    obsługa programu PŁATNIK w zakresie świadczeniobiorców pomocy społecznej i świadczeń rodzinnych i opiekuńczych,
k)    wystawianie zaświadczeń,
l)    prowadzenie rejestru dokumentacji w zakresie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, sprawdzanie zgodności not księgowych dot. wydatków ponoszonych przez gminę za umieszczenie dzieci w pieczy zastępczej,
m)    sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań.

4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca biurowa, przy komputerze.
W przypadku osób, które w wyniku niniejszego naboru podejmą po raz pierwszy, w rozumieniu art. 16 ust. 3 w/w ustawy o pracownikach samorządowych, pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
W czasie trwania w/w umowy o pracę na czas określony dla pracownika organizuje się służbę przygotowawczą, zgodnie z art. 19 w/w ustawy o pracownikach samorządowych i zarządzeniem Nr 26/2009 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim z dnia 10 grudnia 2009 r.
w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6 %.

6 . Wymagane dokumenty:
a)  życiorys zawodowy,
b)  list motywacyjny,
c)  dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/
d)  kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wg załącznika Nr 1 do ogłoszenia,
e) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych wraz z  klauzulą informacyjną – wg załącznika Nr 2 do ogłoszenia,
f)   inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

UWAGA:
Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, bowiem z art. 6 ust. 3 w/w ustawy o pracownikach samorządowych wynika, że jako pracownik samorządowy na stanowisku urzędniczym nie może być zatrudniona osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie MOPS w Ostrowcu Św. pok. nr 4.15 lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski,
ul.Świętokrzyska 22, z dopiskiem  Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Dziale Realizacji Świadczeń Pomocy Społecznej w terminie do dnia 12 listopada 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do MOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 

Zasady rekrutacji:
Po formalnym dopuszczeniu kandydatów do dalszej rekrutacji kolejny etap naboru będzie się składał :
1) z testu merytorycznego, którego celem jest sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na wolnych stanowiskach i/lub
2) z rozmowy kwalifikacyjnej, która pozwoli na poznanie predyspozycji i umiejętności kandydatów gwarantujących prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.

O sposobie rekrutacji zdecyduje Dyrektor Ośrodka.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops oraz na tablicy informacyjnej MOPS w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, przez okres trzech miesięcy.

DYREKTOR
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim

mgr Magdalena Salwerowicz


Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 1 - kwestionariusz osobowy
Data publikacji: 2019-10-31 11:14:04, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Załącznik nr 2 - klauzula zgody oraz klauzula informacyjna
Data publikacji: 2019-10-31 11:14:18, Osoba, która opublikowała załącznik: Magdalena Salwerowicz
Osoba, która opublikowała informację: Sylwester Wesołowski
Data opublikowania w BIP: 2019-10-31 11:13:48

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2019-10-31 11:59:23

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Magdalena Salwerowicz
Data wytworzenia informacji: 2019-10-31

Liczba wyświetleń: 193

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2019-10-31 11:14:04
  • Został dodany załącznik przez Sylwester Wesołowski o 2019-10-31 11:14:18
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2019-10-31 11:14:23
  • Przetarg został zaktualizowany przez Sylwester Wesołowski o 2019-10-31 11:59:23

Strona została odwiedzona 1415760 razy
Administracja techniczna serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies