-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
Ostrowiec Świętokrzyski: dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim Os. Pułanki 10
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawa Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 432378-2013 Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2767600, faks 41 26522 51. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim Os. Pułanki 10 II.2) Rodzaj zamówienia: dostawa II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin, drobiu, kwaszonek, świeżych warzyw) dla potrzeb Kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej niezbędnych do przygotowania posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9, 15300000-1, 15331000-7
SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Część nr 1: mięso, drób, wędliny IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013 r. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22304,77 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
|
Część nr 2: świeże warzywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013 r.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marek Giemza prowadzący działalność gospodarcza pod nazwą „TABAKA” Marek Giemza, ul. Siennieńska 139, 27-400 Ostrowiec Św.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 964,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 731,85
- Oferta z najniższą ceną: 731,85 / Oferta z najwyższą ceną: 861,00
Waluta: PLN
Część nr 3: kwaszonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013 r.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Janusz Majewski prowadzący Gospodarstwo Ogrodnicze Majewski Janusz, ul. Chmielowska 13, 27-400 Ostrowiec Św.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 410,40
- Oferta z najniższą ceną: 47,52 / Oferta z najwyższą ceną: 538,00
Waluta: PLN
Data opublikowania w BIP: 2013-12-09 12:02:59
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Anna Okupińska
Data wytworzenia informacji: 2013-12-09
Liczba wyświetleń: 958