artykuł nr 1

Unieważnienie cz. I postępowania na „Dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania: skanerów, switchy zarządzalnych, serwera, serwera plików, systemowego oprogramowania serwerowego, baterii do zasilaczy awaryjnych, zespołów grzewczych do drukarek laserowych, list przeciwprzepięciowych, dysków SSD, akcesoriów do dysków, routera ADSL, patchcordów, głośników komputerowych, oprogramowania biurowego, klawiatur i myszek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22”

A.261.58.2020

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim informuje, że postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na „Dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania: skanerów, switchy zarządzalnych, serwera, serwera plików, systemowego oprogramowania serwerowego, baterii do zasilaczy awaryjnych, zespołów grzewczych do drukarek laserowych, list przeciwprzepięciowych, dysków SSD, akcesoriów do dysków, routera ADSL, patchcordów, głośników komputerowych, oprogramowania biurowego, klawiatur i myszek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22” cz. I  - Sprzedaż i dostawa 5 sztuk zarządzalnych switchy zostało unieważnione ponieważ Oferent wycofał ofertę ze względu na brak możliwości jej zrealizowania – brak dostępnego sprzętu na rynku.