Wykonawca każdorazowo po sprawieniu pogrzebu będzie informował Zamawiającego o dacie wykonania pochówku, nr miejsca pochówku i adresie cmentarza, na którym osoba została pochowana.
Szczegółowy zakres czynności składających się na wykonanie usługi pogrzebowej dla zmarłych osób dorosłych, dzieci, w tym także dzieci martwo urodzonych, bez względu na czas trwania ciąży, obejmuje w szczególności:
- Usługa pogrzebowa dla osoby dorosłej:
- Miejsce pochówku:
- na Cmentarzu Komunalnym (plac bez prawa zabudowy),
- na cmentarzach parafialnych w Ostrowcu Św. do istniejącego grobu, którego dysponentem była osoba zmarła lub przysługiwało jej prawo do pochowania w tym grobie,
- Zapewnienie najtańszej trumny z podstawowym wyposażeniem oraz wiązanki kwiatów (10 szt. kwiatów sztucznych na sztucznym podkładzie wraz z szarfą okolicznościową). Trumna musi posiadać wymiary dostosowane do gabarytów osoby zmarłej.
- Tabliczka na trumnę z napisem zawierającym dane zmarłego: imię i nazwisko, datę urodzenia, datę zgonu (w przypadku osoby nieznanej: NN, datę zgonu lub znalezienia zwłok).
- Transport, umieszczenie i przechowanie zwłok osób zmarłych na terenie miasta Ostrowca Św. w prosektorium w tym:
- przechowanie zwłok w chłodni od dnia zlecenia (telefonicznego lub pisemnego lub przesłanego za pośrednictwem faxu/drogą elektroniczną) do czasu pochówku,
- transport i umieszczenie w chłodni zwłok osób zmarłych na terenie miasta Ostrowca Św. Samochód do przewozu zwłok musi zapewniać sanitarne i techniczne bezpieczeństwo przewozu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przygotowanie zwłok osoby zmarłej do pochówku i ubranie zwłok wraz ze złożeniem do trumny.
- Zapewnienie stosownego ubrania:
- ubranie męskie – komplet z bielizną i obuwiem, w tym: garnitur, koszula, krawat, slipy męskie, skarpety, buty,
- ubranie damskie – komplet z bielizną i obuwiem, w tym: garsonka z bluzką lub sukienka, biustonosz, majtki, rajstopy, buty.
- W przypadkach wymaganych przepisami sanitarnymi – worek foliowy.
- Wystawienie zwłok w kaplicy na Cmentarzu Komunalnym.
- Transport trumny do miejsca pochówku i do kościoła.
- Udział żałobników w ceremonii pogrzebowej.
- Posługa kapłańska lub mistrz ceremonii świeckiej.
- Zapewnienie krzyża nagrobnego (lub innego symbolu religijnego w zależności od wyznania).
- Usługi grabarskie:
- na Cmentarzu Komunalnym do grobu ziemnego:
- pochowanie do grobu ziemnego. Wykopanie grobu, tradycyjnego ziemnego pojedynczego i złożenie do grobu, zasypanie grobu, usypanie mogiły.
- zezwolenie na wykonanie grobu ziemnego,
- opłata za czynności kancelaryjne i terenowe związane z wykonaniem pogrzebu – do grobu ziemnego,
- na Cmentarzu Komunalnym do istniejącego grobu murowanego, którego dysponentem była osoba zmarła lub przysługiwało jej prawo do pochowania w tym grobie:
- pochowanie do grobu murowanego,
- opłata za czynności kancelaryjne i terenowe związane z wykonaniem pogrzebu – do grobów murowanych,
- na Cmentarzach Parafialnych w Ostrowcu Św. do istniejącego grobu, którego dysponentem była osoba zmarła lub przysługiwało jej prawo do pochowania w tym grobie:
- pochowanie do grobu ziemnego,
- pochowanie do grobu murowanego,
- opłata za czynności kancelaryjne i terenowe związane z wykonaniem pogrzebu.
Usługa pogrzebowa dla osoby dorosłej dot. również dziecka powyżej 6 roku życia.
- Usługa pogrzebowa dla dziecka do lat 6:
- Miejsce pochówku:
- na Cmentarzu Komunalnym (plac bez prawa zabudowy),
- na cmentarzach parafialnych w Ostrowcu Św. do istniejącego grobu, którego dysponentem jest rodzic zmarłego dziecka lub przysługiwało dziecku prawo do pochowania w tym grobie,
- Zapewnienie najtańszej trumny z podstawowym wyposażeniem oraz wiązanki kwiatów (10 szt. kwiatów sztucznych na sztucznym podkładzie wraz z szarfą okolicznościową). Trumna musi posiadać wymiary dostosowane do gabarytów osoby zmarłej.
- Tabliczka na trumnę z napisem zawierającym dane zmarłego: imię i nazwisko, datę urodzenia, datę zgonu (w przypadku osoby nieznanej: NN, datę zgonu lub znalezienia zwłok).
- Transport, umieszczenie i przechowanie zwłok osób zmarłych na terenie miasta Ostrowca Św. w prosektorium w tym:
- przechowanie zwłok w chłodni od dnia zlecenia (telefonicznego lub pisemnego lub przesłanego za pośrednictwem faxu/drogą elektroniczną) do czasu pochówku,
- transport i umieszczenie w chłodni zwłok osób zmarłych na terenie miasta Ostrowca Św. Samochód do przewozu zwłok musi zapewniać sanitarne i techniczne bezpieczeństwo przewozu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przygotowanie zwłok osoby zmarłej do pochówku i ubranie zwłok wraz ze złożeniem do trumny.
- Zapewnienie stosownego ubrania:
- ubranie dla chłopca – komplet z bielizną i obuwiem, w tym: garnitur, koszula, krawat, slipy męskie, skarpety, buty,
- ubranie dla dziewczynki – komplet z bielizną i obuwiem, w tym: garsonka z bluzką lub sukienka, majtki, rajstopy, buty.
- ubranie dla noworodka - becik.
- W przypadkach wymaganych przepisami sanitarnymi – worek foliowy.
- Wystawienie zwłok w kaplicy na Cmentarzu Komunalnym.
- Transport trumny do miejsca pochówku i do kościoła.
- Udział żałobników w ceremonii pogrzebowej.
- Posługa kapłańska lub mistrz ceremonii świeckiej.
- Zapewnienie krzyża nagrobnego (lub innego symbolu religijnego w zależności od wyznania).
- Usługi grabarskie:
- na Cmentarzu Komunalnym do grobu ziemnego:
- pochowanie do grobu ziemnego. Wykopanie grobu, tradycyjnego ziemnego pojedynczego i złożenie do grobu, zasypanie grobu, usypanie mogiły,
- zezwolenie na wykonanie grobu ziemnego,
- opłata za czynności kancelaryjne i terenowe związane z wykonaniem pogrzebu – do grobu ziemnego,
- na Cmentarzu Komunalnym do istniejącego grobu murowanego, którego dysponentem jest rodzic zmarłego dziecka lub przysługiwało dziecku prawo do pochowania w tym grobie:
- pochowanie do grobu murowanego,
- opłata za czynności kancelaryjne i terenowe związane z wykonaniem pogrzebu – do grobów murowanych,
- na Cmentarzach Parafialnych w Ostrowcu Św. do istniejącego grobu, którego dysponentem jest rodzic zmarłego dziecka lub przysługiwało dziecku prawo do pochowania w tym grobie:
- pochowanie do grobu ziemnego,
- pochowanie do grobu murowanego,
- opłata za czynności kancelaryjne i terenowe związane z wykonaniem pogrzebu.
- Usługa pogrzebowa dla dzieci martwo urodzonych obejmuje w szczególności:
- Odebranie zwłok wraz z niezbędną dokumentacją z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Szymanowskiego 11.
- Pojemnik do przewozu zwłok winien odpowiadać normom prawnym w tym zakresie obowiązującym.
- Przechowywanie zwłok w chłodni do czasu kremacji.
- Przewóz zwłok do kremacji.
- Kremację zbiorową, zwłoki winny być spopielane w pojemnikach do tego przeznaczonych (zwłoki i pojemnik kremacyjny winien być przygotowany w sposób umożliwiający ich spopielenie).
- Zakup urny na prochy i wiązanki kwiatów (10 szt. kwiatów sztucznych na sztucznym podkładzie wraz z szarfą okolicznościową).
- Złożenie urny z prochami na cmentarzu w miejscu do tego wyznaczonym.
- Obsługę pochówku.
- Wniesienie niezbędnych opłat.
Pogrzeb dzieci martwo urodzonych organizuje się dwa razy w roku, tj.: w dniu 25 marca (Dzień Świętości Życia) i 15 października (Dzień Dziecka Utraconego) lub w kolejny dzień roboczy każdego roku kalendarzowego.
Odbiór zwłok dzieci martwo urodzonych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Szymanowskiego 11 będzie odbywał się dwa razy w roku, przed wskazanymi wyżej dniami. Terminy odbioru zwłok Wykonawca ustali z Zespołem Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św.
Pochówek dzieci martwo urodzonych będzie odbywał się na Cmentarzu Komunalnym w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Długa 8. Prochy zostaną złożone w Grobie Dzieci Utraconych nr 26, sektor 8, rząd 5, którego Dysponentem jest Parafia rzymskokatolicka p.w. Św. Michała Archanioła w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Okólna 19.
Wzór umowy dostępny jest w siedzibie Zamawiającego. Na zgłoszone żądanie zostanie udostępniony oferentom.
Termin realizacji zamówienia:
od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty:
Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1,
Szczegółowa kalkulacja usługi pogrzebowej - Załączniki Nr 2-5,
Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US - Załącznik Nr 6,
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - lub wskazanie przez Wykonawcy adresu internetowego ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający ww. dokument może pobrać.
Opis sposobu obliczania ceny:
- Wykonawca podaje cenę ofertową brutto w PLN (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Zaoferowana cena powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia i nie może ulec zmianie.
- Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny ofertowej w kilku wariantach.
W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona. - Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Kryterium oraz sposób oceny ofert:
Kryterium oceny ofert:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga [%] | Liczba możliwych do uzyskania punktów |
---|
1. | Cena (C) | 100 | Liczba możliwych do uzyskania punktów |
Cena (C) - kryterium cena brutto za wykonanie całkowitej usługi stanowiącej sumę wartości wskazanych w Załączniku Nr 1 w punktach od a) do d).
Liczba punktów zostanie przyznana w oparciu o następujący wzór:
P=Cn/Cb x 100 pkt.
gdzie:
P - liczba punktów
Cn - cena najtańszej oferty
Cb - cena badanej oferty
Spośród ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu Zamawiający wybierze oferty z największą liczbą punktów. Maksymalnie wykonawca może zdobyć 100 pkt.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawiają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego.
Miejsce oraz termin składania ofert:
- Zainteresowanych prosimy o składanie ofert w języku polskim w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego przy ul. Świętokrzyskiej 22 w Ostrowcu Świętokrzyskim (pok. 4.15 - Sekretariat), w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem:
„kompleksowe usługi pogrzebowe dla potrzeb Gminy Ostrowiec Świętokrzyski - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim”. - Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu przy składaniu ofert drogą pocztową ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- Termin składania ofert upływa w dniu 16 grudnia 2020 roku o godz. 9.00. Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 grudnia 2020 roku o godzinie 9.15 na Sali konferencyjnej (IV piętro pok. 4.6).
- Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączy stosowne pełnomocnictwo. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
Udzielanie informacji:
Do porozumiewania są z Wykonawcami upoważniona jest następująca osoba:
- w zakresie opisu przedmiotu zamówienia - Daria Zgadzaj Kierownik Działu Realizacji Świadczeń Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św., tel.: 41 276 76 22,
- w zakresie procedury postępowania - Andrzej Kaczmarski Kierownik Działu Administracyjnego MOPS w Ostrowcu Św., tel.: 41 276 76 30,
Termin związania ofertą:
Ustala się, ze Wykonawca składający ofertę pozostaje niż związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania oferty rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Klauzula informacyjna dla osób fizycznych dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dale] „RODO", informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. Świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00 faks: 41 265 22 51;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim jest Pan Grzegorz Stawiarski, tel. 41 276 76 35;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na kompleksowe usługi pogrzebowe dla potrzeb Gminy Ostrowiec Świętokrzyski - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 30000 € netto;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uczestniczące w postępowaniu o udzielenie niniejszego postępowania;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie równym okresowi przechowywania przez Zamawiającego dokumentacji niniejszego postępowania;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu. - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Określenie warunków zmiany zawartej umowy:
Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian postanowień w zawartej umowie.
Pozostałe postanowienia i informacje:
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej.
Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
Po zakończeniu postępowania Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zostaną zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
dokonania oceny ofert przed badaniem, a następnie wezwania tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert;
negocjowania ceny oferty, jeżeli w wyznaczonym terminie wpłynie tylko jedna ważna i niepodlegająca odrzuceniu oferta;
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.