-
Status prawny/Organizacja jednostki
-
Przedmiot działania i kompetencje
-
Kontrola zarządcza
-
Inne dane udostępniane publicznie
-
Kontrole
-
Majątek
-
Rejestry i ewidencja
-
Komunikaty
-
Redakcja BIP
-
Sprawozdania Finansowe
-
Zamówienia publiczne - obowiązek informacyjny
-
Zamówienia publiczne
Przetarg
Ostrowiec Świętokrzyski: ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA
RODZINY dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w
ramach realizacji projektu pn.: WSPÓLNA SPRAWA , realizowanego przez Miejski
Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św., współfinansowanego przez Unię
Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim , ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks 41 265 22 51. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA RODZINY dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach realizacji projektu pn.: WSPÓLNA SPRAWA , realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św., współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi asystenta rodziny łącznie dla 24 rodzin, przy czym jeden asystent rodziny może pracować z maksymalnie 5 rodzinami ( zadania I- IV ) lub 4 rodzinami ( zadanie V ) dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w związku z realizacją projektu pn.: WSPÓLNA SPRAWA Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach POKL.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Formularz ofertowy - wg wzoru jak zał. nr 1 do SIWZ; Zaakceptowany - podpisany projekt umowy - wg wzoru jak zał. nr 2 do SIWZ; Oświadczenie w zakresie objęcia wynagrodzenia ubezpieczeniem społecznym - wg wzoru jak zał. nr 6 do SIWZ; Oświadczenie w zakresie zaangażowania w realizację projektów współfinansowancyh ze środków NSRO - wg wzoru jak zał. nr 7 do SIWZ III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops/ IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Świętokrzyska 22 27-400 Ostrowiec Św. pok. 415.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt WSPÓLNA SPRAWA realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św., współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1... IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr III.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr IV.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr V.
Za_n_1_do_umowy-plan_pracy_z_rodzina Zal_ nr_2_do_umowy-karta opisu_czynnosci_asystenta_rodziny zal_nr_3_do_umowy_okresowa_ocena_sytuacji_rodziny-sprawozdanie zal_ nr_4_do_umowy-karta_pracy_asystenta |
|
Data opublikowania w BIP: 2013-10-31 06:52:14
Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Sylwester Wesołowski
Data wytworzenia informacji: 2012-04-03
Liczba wyświetleń: 811