b) Koszty dostawy niszczarki do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
c) Czas reakcji serwisowej w przypadku awarii sprzętu – maksymalnie 24 godziny od czasu zgłoszenia w formie e-maila awarii sprzętu stanowiącego przedmiot umowy.
d) Czas naprawy zgłoszonego sprzętu lub dostarczenia urządzeń wolnych od wad
- maksymalnie 14 dni od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego.
Kryteria oceny ofert:
Kryterium oceny oferty:Lp. | Nazwa kryterium | Waga [%] | Liczba możliwych do uzyskania punktów |
1. | Cena (C) | 80 | 80 |
2. | Warunki płatności (W) | 20 | 20 |
Cena (C) - kryterium cena brutto za całość zamówienia
Liczba punktów zostanie przyznana w oparciu o następujący wzór:
Cn
P= ------------- x 80 pkt
Cb
gdzie:
P - liczba punktów
Cn - cena najtańszej oferty
Cb - cena badanej oferty
1. Warunki płatności (W) – w zakresie warunków płatności punkty będą przyznawane według następujących zasad:
- 10 pkt – otrzymuje Wykonawca, który zaproponuje w ofercie termin płatności nie krótszy niż 7 dni, a nie dłuższy niż 15 dni od przedłożenia faktury Zamawiającemu.
- 15 pkt – otrzymuje Wykonawca, który zaproponuje w ofercie termin płatności nie krótszy niż 16 dni, a nie dłuższy niż 21 dni od przedłożenia faktury Zamawiającemu.
- 20 pkt – otrzymuje Wykonawca, który zaproponuje w ofercie termin płatności nie krótszy niż 22 dni, a nie dłuższy niż 30 dni od przedłożenia faktury Zamawiającemu.
Końcową wartość punktów danej oferty stanowi suma punktów uzyskana przez daną ofertę za każde kryterium oceny ofert. Spośród ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu Zamawiający wybierze oferty z największą całkowitą liczbą punktów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego.
Wymagania dotyczące kryteriów:
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- Formularz ofertowy wg załącznika Nr 2 dla zamówienia,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłatą podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne – załącznik Nr 3,
- Specyfikacje przygotowane przez producenta sprzętu,
- Wzór umowy – załącznik Nr 4,
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych – załącznik Nr 5.
W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonych kserokopii.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków Zamawiającego.
Klauzula informacyjna dla osób fizycznych dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dale] „RODO", informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. Świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00 faks: 41 265 22 51;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim jest Pan Grzegorz Stawiarski, tel. 41 276 76 35
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę niszczarki dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 30.000 € netto;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uczestniczące w postępowaniu,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie równym okresowi przechowywania przez Zamawiającego dokumentacji niniejszego postępowania,
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Termin i miejsce składania i otwarcia ofert
Oferty obejmujące całość zamówienia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „zakup i dostawę niszczarki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim”, z podaniem nazwy, adresu, telefonu, numeru NIP i REGON oferenta w terminie: do 31 lipca 2020 r. do godz. 9.00, w Sekretariacie, pokój Nr 4.15, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
ul. Świętokrzyska 22.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 lipca 2020 r. o godzinie 9.15 w pokoju Nr 4.6 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22.
Dodatkowe informacje:
Ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim.
- Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Na ofercie musi być wpisana cena netto i brutto z wyszczególnionym podatkiem VAT .
- Cena musi być przedstawiona w złotych polskich.
- Oferowana cena za wykonanie usługi podlega negocjacjom w przypadku wystąpienia jednakowych najniższych cen.
- Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św., ul. Świętokrzyska 22, pok. nr 3.15 w godzinach pracy ośrodka, tel. 41 276-76-30, adres e-mail biuro@mopsostrowiec.pl.
- Konkurs ofert może zostać unieważniony bez podania przyczyny.
Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem nie może przekroczyć kwoty:
30.000 EURO netto
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
mgr Magdalena Salwerowicz