faks: (41) 265 22 51.
II. Tryb udzielania zamówienia:
- Zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 30.000 Euro netto.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest „świadczenie usługi monitoringu wraz z grupą interwencyjną na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim” tj.:
- Świadczenie przedmiotowych usług na terenie siedziby MOPS ul. Świętokrzyska 22 (piętro I-V, VII i parter: punkt informacyjny, kasa) oraz w Noclegowni ul. Samsonowicza 80.
- 18 sztuk pilotów antynapadowych w tym:
- 16 szt. – ul. Świętokrzyska 22,
- 2 szt. – ul. Samsonowicza 80,
- Czas interwencji (dojazdu na miejsce) po użyciu pilota antynapadowego w momencie zagrożenia do 5 min.
- Comiesięczna kontrola stano technicznego systemu antynapadowego ul. Świętokrzyska 22 oraz ul. Samsonowicza 80 potwierdzona protokołem odbiorczym.
- Dostosowanie obecnych systemów antynapadowych znajdujących się na wyposażeniu MOPS (ul. Świętokrzyska 22 i ul. Samsonowicza 80), leży po stronie oferenta.
- Doposażenie / rozbudowanie / przebudowanie istniejącej instalacji antynapadowej na czas trwania umowy o dodatkowy sprzęt leży po stronie oferenta.
- Schemat lokalizacji urządzeń alarmowych w budynku na ul. Świętokrzyskiej 22 znajduje się w załączniku Nr 2
- Wzór umowy dostępny jest w siedzibie Zamawiającego. Na zgłoszone żądanie zostanie udostępniony oferentom.
IV. Termin realizacji zamówienia:
01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty:
- Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1
- Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US - Załącznik Nr 3
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - lub wskazanie przez Wykonawcy adresu internetowego ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający ww. dokument może pobrać
VI. Opis sposobu obliczania ceny:
- Wykonawca podaje cenę ofertową brutto w PLN (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Zaoferowana cena powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia i nie może ulec zmianie.
- Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny ofertowej w kilku wariantach.
W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona. - Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
VII. Kryterium oraz sposób oceny ofert
Kryterium oceny ofert:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga [%] | Liczba możliwych do uzyskania punktów |
---|
1. | Cena (C) | 100 | 100 |
- Cena (C) - kryterium cena brutto za wykonanie całkowitego zamówienia.
Liczba punktów zostanie przyznana w oparciu o następujący wzór:
P=Cn/Cb x 100 pkt.
gdzie:
P - liczba punktów
Cn - cena najtańszej oferty
Cb - cena badanej oferty
Spośród ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu Zamawiający wybierze oferty z największą liczbą punktów. Maksymalnie wykonawca może zdobyć 100 pkt.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawiają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego.
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert:
- Zainteresowanych prosimy o składanie ofert w języku polskim w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego przy ul. Świętokrzyskiej 22 w Ostrowcu Świętokrzyskim (pok. 4.15 - Sekretariat), w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem:
„świadczenie usługi monitoringu wraz z grupą interwencyjną na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim”. - Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu przy składaniu ofert drogą pocztową ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- Termin składania ofert upływa w dniu 3 grudnia 2020 roku o godz. 10.00. Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 grudnia 2020 roku o godzinie 10.15 na Sali konferencyjnej (IV piętro pok. 4.6).
- Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączy stosowne pełnomocnictwo. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
IX. Udzielanie informacji:
Do porozumiewania są z Wykonawcami upoważniona jest następująca osoba:
- w zakresie opisu przedmiotu zamówienia,
- w zakresie procedury postępowania,
Andrzej Kaczmarski Kierownik Działu Administracyjnego MOPS w Ostrowcu Św., tel.: 41 276 76 30,
X. Termin związania ofertą:
Ustala się, ze Wykonawca składający ofertę pozostaje niż związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania oferty rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Klauzula informacyjna dla osób fizycznych dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informujemy, że:
- 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. Świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00 faks: 41 265 22 51;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim jest Pan Grzegorz Stawiarski, tel. 41 276 76 35
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi monitoringu w roku 2021 dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22”, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 30.000 € netto;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uczestniczące w postępowaniu o udzielenie niniejszego postępowania.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie równym okresowi przechowywania przez Zamawiającego dokumentacji niniejszego postępowania.
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu. - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XII. Określenie warunków zmiany zawartej umowy:
- Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian postanowień w zawartej umowie.
XIII. Pozostałe postanowienia i informacje:
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej.
- Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
- Po zakończeniu postępowania Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zostaną zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- dokonania oceny ofert przed badaniem, a następnie wezwania tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert;
- negocjowania ceny oferty, jeżeli w wyznaczonym terminie wpłynie tylko jedna ważna i niepodlegająca odrzuceniu oferta;
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.