artykuł nr 1

Protokół z otwarcia ofert w sprawie realizacji zamówienia publicznego - Świadczenie w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych, w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Znak sprawy: A 262.3.2020

Protokół z otwarcia ofert w sprawie realizacji zamówienia publicznego – z dnia 13.11.2020 r. , A.262.3.2020 prowadzonego w trybie zamówienia na usługi społeczne na wykonanie usługi pn. „Świadczenie w okresie od 1 stycznia  2021 r. do 31 grudnia  2021 r. usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych, w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim”.

  1. W dniu 24.11.2020 r. o godzinie 11.15, w sali konferencyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Świętokrzyskiej 22 w Ostrowcu Świętokrzyskim odbyło się posiedzenie Komisji Przetargowej powołanej Zarządzeniem Dyrektora MOPS Nr 111/2020 z dnia 13 listopada 2020 r. w składzie:
    1. Joanna Basińska – Przewodniczący komisji,
    2. Karolina Strzelec – Członek komisji,
    3. Andrzej Kaczmarski – Sekretarz komisji,

Przedmiotem posiedzenia było otwarcie ofert złożonych przez Wykonawców w terminie 11 dni od dnia ogłoszenia o zamówieniu na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 13.11.2020 r. tj. do dnia 24.11.2020 r. do godziny 11.00 uczestniczących w procesie zamówienia w trybie zamówienia na usługi społeczne, zamieszczonego na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej: www.mopsostrowiec.4bip.pl.

  1. Komisja Przetargowa stwierdziła, że w terminie składania ofert, tj. do dnia 24 listopada 2020 r. do godz. 11.00 wpłynęły dwie oferty.
  2. W sesji otwarcia uczestniczyli przedstawiciele Oferentów, którzy założyli oferty.
  3. Nienaruszalność koperty została potwierdzona podczas posiedzenia. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji przetargowej podał kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia tj. 898 751,00 zł (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt jeden złotych 00/100).
  4. Po otwarciu ofert Przewodniczący Komisji podał następujące informacje:
  • nazwę i adres Oferenta,
  • cenę ofertową,
  • termin płatności faktury.
  1. Oferty złożyli następujący Wykonawcy:
    1. „SERWIS TEMP” Sp. z o.o.
      ul. Iłżecka 20, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.
      Łączna cena ofertowa: 890 710,00 zł (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt tysięcy siedemset dziesięć złotych 00/100) brutto.
      Termin płatności faktury: 23 dni
    2. Świętokrzyski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
      Ul. Sienkiewicza 68, 25-501 Kielce
      Łączna cena ofertowa: 983 180,00 zł (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt trzy tysiące sto osiemdziesiąt złotych 00/100) brutto.
      Termin płatności faktury: 23 dni
  2. Na tym posiedzenie Komisji Przetargowej w dniu 24.11.2020 r. zakończono.