artykuł nr 1

Zaproszenie do składania ofert - Zakup i dostawa artykułów przemysłowych, papierniczo - biurowych i sprzętu elektronicznego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu „Akcja Aktywizacja”

Znak sprawy: A.261.28.2021

Tytuł projektu: „Akcja Aktywizacja”

Dofinansowanie: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego  na lata 2014-2020

Nr projektu: RPSW.09.01.00-26-0019/18

Numer i nazwa Osi priorytetowej: IX. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem

Numer i nazwa działania: 9.1 Aktywna integracja zwiększającą szanse na zatrudnienie

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. (41) 276 76 00, faks: (41) 265 22 51.

  1. Wspólny słownik zamówień (CPV):

  • 30190000-7 – różny sprzęt i artykuły biurowe
  1. Tryb udzielania zamówienia:

    1. Zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130000,00 zł netto.
  2. Opis przedmiotu zamówienia:

    1. Zakup i dostawa artykułów przemysłowych, papierniczo – biurowych  i sprzętu elektronicznego  dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu świętokrzyskim w ramach projektu „Akcja Aktywizacja”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa 9. – Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 – Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie.
    2. Wykaz artykułów przemysłowych, papierniczo – biurowych  i sprzętu elektronicznego został określony w Załącznikach Nr 2, 4, 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
    3. Artykuły przemysłowe, papierniczo – biurowe  i sprzęt elektroniczny musi być wolny od wad oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.
    4. Zamawiający informuje, iż zastosowane w wykazie artykułów przemysłowych, papierniczo – biurowych  i sprzętu elektronicznego przedmiotu zamówienia określenie w formie wskazania nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych rozwiązaniom opisywanym przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązanie będzie miało te same cechy funkcjonalne  co wskazane w przedmiocie zamówienia, których jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu.
    5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły przemysłowe, papierniczo – biurowe  i sprzęt elektroniczny do siedziby Zamawiającego przy ul. Świętokrzyskiej 22 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
    6. Odbiór dostawy nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, podpisanego bez uwag przez obie Strony.
    7. Koszty związane z dostarczeniem artykułów przemysłowych, papierniczo – biurowych  i sprzętu elektronicznego do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca.
    8. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia przedmiotu zamówienia do momentu odbioru dostawy przez Zamawiającego.
    9. Zamówienie podzielone jest na 3 części, z których każda stanowi odrębne (niezależne) zadanie, tj.:
Część I

Sprzedaż i dostawa artykułów przemysłowych

Wykaz zamawianych artykułów przemysłowych w załączeniu (Załącznik Nr 2) wraz z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1),

Część II

Sprzedaż i dostawa artykułów papierniczo-biurowych

Wykaz zamawianych artykułów papierniczo-biurowych w załączeniu (Załącznik Nr 4) wraz z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 3),

Część III

Sprzedaż i dostawa sprzętu elektronicznego

Wykaz zamawianego sprzętu elektronicznego w załączeniu (Załącznik Nr 6) wraz z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 5).

10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem wskazanym w pkt 9.

  1. Termin realizacji zamówienia:

jednorazowa dostawa do dnia 30.06.2021 r.

  1. Wykluczenie Wykonawcy:

    1. Z postępowania wykluczone zostaną podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
      1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
      2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
      3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
      4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    2. W związku z wykluczeniem Wykonawcy nie przysługują mu środki ochrony prawnej.
  2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty:

    1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1,
    2. Wypełniony formularz cenowy (Wykaz artykułów przemysłowych) - Załącznik Nr 2,
    3. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 3,
    4. Wypełniony formularz cenowy (Wykaz artykułów papierniczo-biurowych) - Załącznik Nr 4,
    5. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 5,
    6. Wykaz sprzętu elektronicznego - Załącznik Nr 6,
    7. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - Załącznik Nr 7,
    8. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - lub wskazanie przez Wykonawcę adresu internetowego ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający ww. dokument może pobrać.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w poz. Nr 7-8 - składa każdy z nich.

  1. Opis sposobu obliczania ceny:

    1. Wykonawca podaje cenę ofertową brutto w PLN (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    2. Cenę ofertową należy obliczyć w oparciu o formularz cenowy (Załącznik Nr 2 i/lub 4 do  zapytania ofertowego), a następnie przenieść do formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 i/lub 3,5 do zapytania ofertowego).
    3. Zaoferowana cena powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia i nie może ulec zmianie.
    4. Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny ofertowej w kilku wariantach.
      W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona.
    5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
    6. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
  2. Kryterium oraz sposób oceny ofert:

Kryterium oceny wyboru ofert stanowi najniższa cena (100 %), z zachowaniem podziału określonego w poniższej tabeli:

LpKryterium oceny ofert Waga [%]
1Cena (C)100

Cena (C) - kryterium cena brutto za całość zamówienia

Liczba punktów zostanie przyznana w oparciu o następujący wzór:
gdzie:

P - liczba punktów
Cn - cena najtańszej oferty
Cb - cena badanej oferty

Spośród ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu Zamawiający wybierze oferty z największą całkowitą liczbą punktów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Miejsce oraz termin składania ofert:

    1. Zainteresowanych prosimy o skradanie ofert w języku polskim w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego przy ul. Świętokrzyskiej 22 w Ostrowcu Świętokrzyskim (pok. 4.15 - Sekretariat), w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym  dopiskiem:
      Zakup i dostawa artykułów przemysłowych, papierniczo – biurowych  i sprzętu elektronicznego dla potrzeb  Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu „Akcja Aktywizacja””.
    2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu przy składaniu ofert drogą pocztową ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
    3. Termin składania ofert upływa w dniu 9 czerwca 2021 roku o godz. 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.
    4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 czerwca 2021 roku o godzinie 10:15 na Sali konferencyjnej (IV piętro pok. 4.6).
    5. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączy stosowne pełnomocnictwo. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
  2. Udzielanie informacji:

Do porozumiewania są z Wykonawcami upoważniona jest następująca osoba:

  • w zakresie opisu przedmiotu zamówienia,
  • w zakresie procedury postępowania,

Andrzej Kaczmarski Kierownik Działu Administracyjnego MOPS w Ostrowcu Św.,
tel.: 41 276 76 30,

  1. Termin związania ofertą:

Ustala się, ze Wykonawca składający ofertę pozostaje niż związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania oferty rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  1. Klauzula informacyjna dla osób fizycznych dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dale] „RODO", informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. Świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00 faks: 41 265 22 51;
  2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim jest Pan Grzegorz Stawiarski, tel. 41 276 76 35
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę artykułów przemysłowych, papierniczo – biurowych  i sprzętu elektronicznego dla potrzeb  Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu „Akcja Aktywizacja”, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych netto;
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uczestniczące w postępowaniu o udzielenie niniejszego postępowania oraz przedstawiciele instytucji finansujących projekt pn. „Akcja Aktywizacja”.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie równym okresowi przechowywania przez Zamawiającego dokumentacji niniejszego postępowania oraz dokumentacji projektu pn. „Akcja Aktywizacja”.
  6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadą konkurencyjności, określoną w rozdz. 6.5.2 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu.
  7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. Posiada Pani/Pan:
    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
    3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  9. Nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Pozostałe postanowienia i informacje:

    1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem wskazanym w pkt IV.9.
    3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw.
    5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej.
    6. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
    7. Po zakończeniu postępowania Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zostaną zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
    8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
      1. dokonania oceny ofert przed badaniem, a następnie wezwania tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert;
      2. negocjowania ceny oferty, jeżeli w wyznaczonym terminie wpłynie tylko jedna ważna i niepodlegająca odrzuceniu oferta;
      3. unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.