artykuł nr 1

Zaproszenie do składania ofert - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania: komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, serwerów, systemowego oprogramowania serwerowego, serwera plików NAS wraz z dyskami, monitora LCD, kamery internetowej, drukarki etykiet, urządzenia zabezpieczającego sieć UTM, akumulatorów do zasilaczy awaryjnych UPS dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22

A.261.58.2021

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. (41) 276 76 00, faks: (41) 265 22 51.

  1. Tryb udzielania zamówienia:

    1. Zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130000 złotych netto.
  2. Przedmiot zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania: komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, serwerów, systemowego oprogramowania serwerowego, serwera plików NAS wraz z dyskami, monitora LCD, kamery internetowej, drukarki etykiet, urządzenia zabezpieczającego sieć UTM, akumulatorów do zasilaczy awaryjnych UPS dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Świętokrzyska 22”
    2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Dopuszczone jest składanie ofert częściowych.
      Niedopuszczalne jest składanie ofert wariantowych.
Część I.

Sprzedaż i dostawa serwera:

  • Serwer rack – 2 szt.,
  • Systemowe oprogramowanie serwerowa – 2 szt.

Wykaz  zamawianego sprzętu w załączeniu (załącznik nr 1) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 2).

Część II.

Sprzedaż i dostawa urządzenia zabezpieczającego sieć UTM:

  • urządzenia zabezpieczającego sieć UTM wraz z rocznym serwisem– 1 szt.

Wykaz zamawianego oprogramowania w załączeniu (załącznik nr 3) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 4).

Część III.

Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i programowania:

  • komputer stacjonarny PC typ I – 1 szt.,
  • komputer stacjonarny PC typ II – 2 szt.,
  • monitor LCD – 1 szt.,
  • kamera internetowa – 1 szt.

Wykaz zamawianego sprzętu i oprogramowania w załączeniu (załącznik nr 5) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 6).

Część IV.

Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego:

  • drukarka etykiet wraz z materiałami eksploatacyjnymi,

Wykaz zamawianego sprzętu w załączeniu (załącznik nr 7) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 8).

Część V.

Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego:

  • akumulator do zasilaczy awaryjnych typ I – 30 szt.
  • akumulator do zasilaczy awaryjnych typ II – 10 szt.

Wykaz  zamawianego sprzętu w załączeniu (załącznik nr 9) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 10).

Część VI.

Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego:

  • serwer plików NAS – 2 szt.
  • dedykowane dyski do serwera NAS – 8 szt.

Wykaz zamawianego sprzętu w załączeniu (załącznik nr 11) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 12).

  1. Sprzęt i oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.
  2. Zamawiający informuje, iż zastosowane w wykazie przedmiotu zamówienia określenie w formie wskazania nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych rozwiązaniom opisywanym przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązanie będzie miało te same cechy funkcjonalne co wskazane w przedmiocie zamówienia, których jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać na podstawie stosownych dokumentów, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
  3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt i oprogramowanie do siedziby Zamawiającego przy ul. Świętokrzyskiej 22 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
  4. Koszty związane z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca.
  5. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia przedmiotu zamówienia do momentu odbioru dostawy przez Zamawiającego.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: do dnia 17 grudnia 2021 r.

  2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty:

    1. Formularz cenowy wg załączników nr 2, 4, 6, 8, 10, 12 odpowiednio dla każdej części zamówienia.
    2. Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US - załącznik Nr 13
    3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - lub wskazanie przez Wykonawcy adresu internetowego ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający ww. dokument może pobrać.
      W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o którym mowa w poz. Nr 2-3 - składa każdy z nich.
    4. Specyfikacje przygotowane przez producenta sprzętu.
    5. Certyfikaty i deklaracje, jeśli są wskazane w specyfikacji sprzętu.
  3. Opis sposobu obliczania ceny:

    1. Wykonawca podaje cenę ofertową brutto w PLN (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    2. Zaoferowana cena powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia i nie może ulec zmianie.
    3. Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny ofertowej w kilku wariantach.
      W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona.
    4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
  4. Kryterium oraz sposób oceny ofert:

Kryterium oceny ofert:

Lp.Nazwa kryteriumWaga [%]Liczba możliwych do uzyskania punktów
1.Cena (C)100100
  1. Cena (C) - kryterium cena brutto za wykonanie całkowitej usługi stanowiącej sumę wartości wskazanych odpowiednio w załącznikach Nr 2, 4, 6, 8, 10, 12.

Liczba punktów zostanie przyznana w oparciu o następujący wzór:
P=Cn/Cbx100pkt
gdzie:
P - liczba punktów
Cn - cena najtańszej oferty
Cb - cena badanej oferty

Spośród ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu Zamawiający wybierze oferty
z największą liczbą punktów. Maksymalnie wykonawca może zdobyć 100 pkt.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawiają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Miejsce oraz termin składania ofert:

    1. Zainteresowanych prosimy o składanie ofert w języku polskim w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego przy ul. Świętokrzyskiej 22 w Ostrowcu Świętokrzyskim (pok. 4.15 - Sekretariat), w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim. Zamówienie cz. ……”.
    2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu przy składaniu ofert drogą pocztową ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
    3. Termin składania ofert upływa w dniu 3 grudnia 2021 roku o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.
    4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 grudnia 2021 roku o godzinie 10:15 na Sali konferencyjnej (IV piętro pok. 4.6).
    5. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączy stosowne pełnomocnictwo. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
  2. Udzielanie informacji:

Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona jest następująca osoba:

  • w zakresie opisu przedmiotu zamówienia – Sylwester Wesołowski Koordynator ds. komputeryzacji pomocy społecznej, tel. 41 276 76 27, e-mail: admin@mopsostrowiec.pl
  • w zakresie procedury postępowania - Andrzej Kaczmarski Kierownik Działu Administracyjnego MOPS w Ostrowcu Św., tel.: 41 276 76 30,
  1. Termin związania ofertą:

    1. Ustala się, ze Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania oferty rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Klauzula informacyjna dla osób fizycznych dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dale] „RODO", informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. Świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00 faks: 41 265 22 51;
  2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim jest Pan Grzegorz Stawiarski, tel. 41 276 76 35
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę kserokopiarki dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130000 złotych netto;
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uczestniczące w postępowaniu o udzielenie niniejszego postępowania.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie równym okresowi przechowywania przez Zamawiającego dokumentacji niniejszego postępowania, zgodnie z wytycznymi o dofinansowaniu z środków UE.
  6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu.
  7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. Posiada Pani/Pan:
    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
    3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  9. nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

  1. Pozostałe postanowienia i informacje:

    1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
    3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw.
    5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej.
    6. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
    7. Po zakończeniu postępowania Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zostaną zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
    8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
      1. dokonania oceny ofert przed badaniem, a następnie wezwania tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert;
      2. negocjowania ceny oferty, jeżeli w wyznaczonym terminie wpłynie tylko jedna ważna i niepodlegająca odrzuceniu oferta;
      3. unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.