artykuł nr 1

Zaproszenie do składania ofert - Zakup symulatora odczuć starczych w związku z realizacją przez Gminę Ostrowiec Świętokrzyski/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim projektu „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działania 2.8 Rozwój usług społecznych w środowisku lokalnym

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks: 41 265 22 51.

  1. Tryb udzielania zamówienia:

    1. Zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 złotych netto.
  1. Przedmiot zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup symulatora odczuć starczych w związku z realizacją przez Gminę Ostrowiec Świętokrzyski/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim projektu „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działania 2.8 Rozwój usług społecznych w środowisku lokalnym
  2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części.

Część I.

Zakup symulatora odczuć starczych w skład którego wchodzą poszczególne elementy wyszczególnione w załączonym wykazie.

Wykaz zamawianych elementów w załączeniu (załącznik nr 1) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 2).

Część II.

Zakup akcesoriów do symulatora odczuć starczych.

Wykaz zamawianych akcesoriów w załączeniu (załącznik nr 3) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 4).

  1. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.
  2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego przy ul. Świętokrzyskiej 22 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
  3. Koszty związane z dostarczeniem sprzętu do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca.
  4. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia przedmiotu zamówienia do momentu odbioru dostawy przez Zamawiającego.
  1. Termin realizacji zamówienia:14 dni od daty wyboru oferty

  2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty:

  1. Formularz cenowy wg załączników nr 2 i 4 odpowiednio dla każdej części zamówienia.
  2. Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US - załącznik Nr 5
  3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – załącznik Nr 6.
  4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - lub wskazanie przez Wykonawcy adresu internetowego ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający ww. dokument może pobrać.
  1. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania

Z postępowania wyklucza się Wykonawcę wobec którego zastosowanie ma art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835)

  1. Opis sposobu obliczania ceny:

    1. Wykonawca podaje cenę ofertową brutto w PLN (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    2. Zaoferowana cena powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia i nie może ulec zmianie.
    3. Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny ofertowej w kilku wariantach.
      W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona.
    4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
  1. Kryterium oraz sposób oceny ofert:

Kryterium oceny ofert:

Lp.Nazwa kryteriumWaga [%]Liczba możliwych do uzyskania punktów
1.Cena (C)100100

Cena (C) - kryterium cena brutto za wykonanie całkowitej usługi stanowiącej sumę wartości wskazanej w załączniku Nr 2, 4.

Liczba punktów zostanie przyznana w oparciu o następujący wzór:

P=Cn/Cb  x 100 pkt.

gdzie:
P - liczba punktów
Cn  - cena najtańszej oferty
Cb - cena badanej oferty

Spośród ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu Zamawiający wybierze oferty z największą liczbą punktów. Maksymalnie wykonawca może zdobyć 100 pkt.

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawiają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Miejsce oraz termin składania ofert:

  1. Zainteresowanych prosimy o składanie ofert w języku polskim w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego przy ul. Świętokrzyskiej 22 w Ostrowcu Świętokrzyskim (pok. 4.15 - Sekretariat), w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „Sprzedaż symulatora odczuć starczych” lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro@mopsostrowiec.pl Pliki należy opatrzyć: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
  2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu przy składaniu ofert drogą pocztową ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  3. Termin składania ofert upływa w dniu 22 lutego 2023 roku o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.
  4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 lutego 2023 roku o godzinie 10:15 na Sali konferencyjnej (IV piętro pok. 4.6).
  5. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączy stosowne pełnomocnictwo. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
  1. Udzielanie informacji:

Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona jest następująca osoba:

  • w zakresie opisu przedmiotu zamówienia – Katarzyna Kozińska., tel.: 41 276 76 41,
  • w zakresie procedury postępowania - Andrzej Kaczmarski Kierownik Działu Administracyjno-Technicznego MOPS w Ostrowcu Św., tel.: 41 276 76 30
  1. Termin związania ofertą:

  1. Ustala się, ze Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania oferty rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. Klauzula informacyjna dla osób fizycznych dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dale] „RODO", informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. Świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00 faks: 41 265 22 51;
  2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim jest Pan Grzegorz Stawiarski, tel. 41 276 76 35
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na symulatora odczuć starczych w związku z realizacją przez Gminę Ostrowiec Świętokrzyski/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim projektu „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działania 2.8 Rozwój usług społecznych w środowisku lokalnym, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych netto;
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uczestniczące w postępowaniu o udzielenie niniejszego postępowania.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie równym okresowi przechowywania przez Zamawiającego dokumentacji niniejszego postępowania, zgodnie z wytycznymi o dofinansowaniu z środków UE.
  6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu.
  7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. Posiada Pani/Pan:
    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
    3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  9. nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
       

 

  1. Pozostałe postanowienia i informacje:

    1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej.
    3. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
    4. Po zakończeniu postępowania Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zostaną zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
    5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
      1. dokonania oceny ofert przed badaniem, a następnie wezwania tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert;
      2. negocjowania ceny oferty, jeżeli w wyznaczonym terminie wpłynie tylko jedna ważna i niepodlegająca odrzuceniu oferta;
      3. unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.