artykuł nr 1

Zaproszenie do składania ofert - Zakup usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń dla kadry świadczącej usługi w środowisku, w szczególności usługi opiekuńcze w związku z realizowanym przez Gminę Ostrowiec Świętokrzyski / Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim projektem „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.

A.261.5.2023

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski,
woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks: 41 265 22 51.

  1. Tryb udzielania zamówienia:

    1. Zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130000,00 złotych netto.
  2. Opis przedmiotu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla kadry świadczącej usługi w środowisku, w szczególności usługi opiekuńcze w związku z realizowanym przez Gminę Ostrowiec Świętokrzyski / Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim projektem „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym według standardów wskazanych przez Zamawiającego.
      Zamawiający przewiduje organizację czterech modułów szkoleniowych z podanego poniżej zakresu tematycznego przy czym 1 godzina = 45 minut (łącznie 100 godzin). Moduły szkoleniowe odbędą się w formie stacjonarnej zgodnie z aktualnymi wytycznymi zamawiającego.
      Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na części wskazane poniżej stanowiące jednocześnie moduły szkoleniowe:

Część I

Moduł: „Praca terapeutyczna oraz zasady komunikacji u osób z niepełnosprawnościami i/lub spektrum autyzmu”

Dwie edycje – każda edycja po 16 godzin
Zakres każdej z  edycji szkolenia:

Minimalny zakres szkoleniowy będzie obejmował zagadnienia:

  • wstępne informacje dotyczące zapoznania z dokumentacją medyczną dotyczącą niepełnosprawności/jednostki chorobowej,
  • metody porozumiewania się z osobami niepełnosprawnymi (m.in. alternatywne,   wspomagające),
  • trudne zachowania u osób z niepełnosprawnościami i/lub spektrum autyzmu,
  • metody pracy terapeutycznej ( preferowane omówienia w formie warsztatowej).

Szczegółowa agenda szkolenia zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w terminie do 5 dni od podpisania umowy.

Przewidywana liczba godzin: 16 godzin (1 godzina=45 minut). Spotkania będą odbywać się w cyklach jednodniowych (maksymalnie 4 dni szkolenia) zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym uwzględniającym potrzeby i specyfikę pracy uczestników szkolenia. Harmonogram wymaga zatwierdzenia Zamawiającego.

Uczestnicy szkolenia: 10 osób.

Rekrutacja uczestników: działanie po stronie Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy imienne listy osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu na 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem.

Termin szkolenia: od dnia podpisania umowy do dnia 23 sierpnia 2023 r.

Miejsce realizacji szkolenia: Ostrowiec Świętokrzyski. Salę zapewnia Wykonawca. Istnieje możliwość  udostępnienia sali także przez Zamawiającego.

Forma zawarcia umowy: umowa cywilnoprawna.

Część II

Moduł: „Zachowania agresywne i autoagresywne osób niepełnosprawnych”

Dwie edycje – każda edycja po 16 godzin
Zakres każdej z  edycji szkolenia:

Minimalny zakres szkoleniowy będzie obejmował zagadnienia:

  • charakterystyka osób niepełnosprawnych (zagadnienia wprowadzające),
  • agresja i autoagresja w zachowaniach osób niepełnosprawnych,
  • metody pracy z osobą autoagresywną i agresywną (preferowana forma warsztatowa),
  • metody modyfikacji zachowań, przykłady ćwiczeń i zabaw wyciszających.

Szczegółowa agenda szkolenia zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w terminie do 5 dni od podpisania umowy.

Przewidywana liczba godzin: 16 godzin (1 godzina=45 minut). Spotkania będą odbywać się w cyklach jednodniowych (maksymalnie 4 dni szkolenia) zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym uwzględniającym potrzeby i specyfikę pracy uczestników szkolenia. Harmonogram wymaga zatwierdzenia Zamawiającego.

Uczestnicy szkolenia: 10 osób.

Rekrutacja uczestników: działanie po stronie Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy imienne listy osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu na 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem.

Termin szkolenia: od dnia podpisania umowy do dnia 23 sierpnia 2023 r.

Miejsce realizacji szkolenia: Ostrowiec Świętokrzyski. Salę zapewnia Wykonawca. Istnieje możliwość  udostępnienia sali także przez Zamawiającego.

Forma zawarcia umowy: umowa cywilnoprawna.

Część III

Moduł: „Pierwsza pomoc – zajęcia praktyczne (nowe przepisy o resuscytacji 2021
i zagrożenia COVID -19)”

Dwie edycje – każda edycja po 10 godzin
Zakres każdej z  edycji szkolenia:

Minimalny zakres szkoleniowy będzie obejmował zagadnienia:

  • podstawowe zabiegi ratujące życie,
  • zachowania w miejscach zdarzenia,
  • resuscytacja krążeniowo oddechowa nowe przepisy o resuscytacji 2021 i zagrożenia COVID -19,
  • pierwsza pomoc dzieciom i niemowlętom.

Szczegółowa agenda szkolenia zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w terminie do 5 dni od podpisania umowy.

Przewidywana liczba godzin: 10 godzin (1 godzina=45 minut). Spotkania będą odbywać się w cyklach jednodniowych (maksymalnie 4 dni szkolenia) zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym uwzględniającym potrzeby i specyfikę pracy uczestników szkolenia. Harmonogram wymaga zatwierdzenia Zamawiającego.

Uczestnicy szkolenia: 10 osób.

Rekrutacja uczestników: działanie po stronie Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy imienne listy osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu na 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem.

Termin szkolenia: od dnia podpisania umowy do dnia 23 sierpnia 2023 r.

Miejsce realizacji szkolenia: Ostrowiec Świętokrzyski. Salę zapewnia Wykonawca. Istnieje możliwość  udostępnienia sali także przez Zamawiającego.

Forma zawarcia umowy: umowa cywilnoprawna.

Część IV

Moduł: „Granice intymne i normy akceptowalne społecznie u osób z niepełnosprawnościami”

Jedna edycja – 16 godzin

Minimalny zakres szkoleniowy będzie obejmował zagadnienia:

  • świadomość seksualna osób z niepełnosprawnością,
  • potrzeby i zachowania seksualne osób z niepełnosprawnością,
  • bariery życia seksualnego osób niepełnosprawnych,
  • normy akceptowalne społecznie życia seksualnego osób niepełnosprawnych.

Szczegółowa agenda szkolenia zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w terminie do 5 dni od podpisania umowy.

Przewidywana liczba godzin: 16 godzin (1 godzina=45 minut). Szkolenie odbędzie się w formie dwudniowego zjazdu zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym uwzględniającym potrzeby i specyfikę pracy uczestników szkolenia. Harmonogram wymaga zatwierdzenia Zamawiającego.

Uczestnicy szkolenia: 20 osób.

Rekrutacja uczestników: działanie po stronie Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy imienne listy osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu na 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem.

Termin szkolenia: od dnia podpisania umowy do dnia 23 sierpnia 2023 r.

Miejsce realizacji szkolenia: szkolenie wyjazdowe. Wykonawca zapewni kompleksową usługę zorganizowanego szkolenia wyjazdowego w odległości do 100 km od Ostrowca Świętokrzyskiego. Wykonawca zapewni: transport, nocleg, wyżywienie (kolację, śniadanie, obiady z napojem, dostęp do bufetu kawowego), salę szkoleniową.

Forma zawarcia umowy: umowa cywilnoprawna.

 

 

  1. Obowiązki Wykonawcy dotyczące przeprowadzenia szkoleń:

Wykonawca zobowiązany jest do:

  1. zapewnienia kadry szkoleniowców/wykładowców do każdego szkolenia, posiadających wiedzę i kwalifikacje w zakresie prowadzonych zajęć oraz min. 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających tematyce, będącej przedmiotem zamówienia,

  2. ubezpieczenia uczestników każdego szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejszą niż 5 000,00 zł. Kopia polisy (potwierdzona za zgodność z oryginałem) zostanie przedłożona Zamawiającemu w czasie trwania realizacji zamówienia na każde jego żądanie,

  3. zapewnienia materiałów dla uczestników (m.in. podręczniki, skrypty, zeszyt A4, teczka, długopis). Materiały dla uczestników powinny być wydrukowane w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników każdego szkolenia,

  4. prowadzenia szkolenia w sposób angażujący uczestników do aktywnego uczestnictwa. Elementem szkoleń powinny być przykłady i studia przypadków mające na celu sprowokowanie uczestników do dyskusji, inspiracji oraz wzajemnej wymiany poglądów. Szkolenia powinny obejmować część wykładową i część warsztatową,

  5. przygotowania agendy/programów szkoleń wraz z danymi osobowymi szkoleniowców/wykładowców oraz harmonogramu dnia wraz z proponowanymi godzinami i terminami. Przesłanie drogą elektroniczną na adres: biuro@mopsostrowiec.pl, mcichonska@mopsostrowiec.pl, dstruska@mopsostrowiec.pl, w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpłatnego wprowadzania modyfikacji harmonogramu szkoleń, np. dotyczących godzin realizacji szkolenia lub merytoryki,

  6. zapewnienia certyfikatów ukończenia szkolenia. Przygotowany wzór certyfikatu powinien zostać przedstawiony w wersji elektronicznej do akceptacji Zamawiającego najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia,

  7. zapewnienia usługi gastronomicznej w przerwach prowadzenia zajęć. Poczęstunek powinien obejmować: serwis kawowy w systemie ciągłym wraz z mleczkiem do kawy i co najmniej dwa rodzaje herbat, cukier biały, cytrynę w plastrach, ciastka i wyroby cukiernicze oraz wodę mineralną gazowaną (min. 1 butelka 500 ml na osobę), wodę mineralną niegazowaną (min. 1 butelka 500 ml na osobę). Bufet kawowy powinien być dostępny i uzupełniony na bieżąco w godzinach przewidzianych na przerwy w trakcie trwania szkoleń,

  8. wyposażenia stołu do poczęstunku tj. obrusów z tkaniny, naczyń szklanych lub ceramicznych, sztućców, warnika,

  9. udokumentowania prowadzenia zajęć poprzez wykonanie zdjęć fotograficznych podczas przeprowadzania szkoleń, w liczbie nie mniejszej niż 5 zdjęć. Udostępnienie zdjęć Zamawiającemu nastąpi drogą mailową na adres: biuro@mopsostrowiec.pl w formacie .zip lub .rar lub .7z w terminie nie później niż 5 dni po zakończeniu szkolenia. Przesyłane pliki muszą być zabezpieczone hasłem przekazanym drogą telefoniczną do pracownika MOPS w Ostrowcu Świętokrzyskim zajmującego się realizacją zamówienia,

  10. wskazania osoby do kontaktu, odpowiedzialnej za stały i regularny kontakt z Zamawiającym w zakresie planowania, nadzorowania przebiegu realizacji zamówienia,

  11. przeprowadzenia oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych,

  12. przygotowania raportu z realizacji szkolenia, m.in. na podstawie ankiet, uwzględniającego potrzeby, problemy, spostrzeżenia uczestników, który zostanie przekazany Zamawiającemu po przeprowadzeniu każdego szkolenia w formie papierowej i podpisany przez Wykonawcę, nie później niż  w ciągu 5 dni po zakończeniu szkolenia.

    1. Wymagania wobec Wykonawcy w zakresie realizacji części IV (Moduł: „Granice intymne i normy akceptowalne społecznie u osób z niepełnosprawnościami”).

      1. Wykonawca poza obowiązkami wynikającymi z pkt IV zobowiązany jest do:
        1. zapewnienia hotelu co najmniej 3-gwiazdkowego/ośrodka konferencyjno-szkoleniowego, odpowiadającego standardom hotelu co najmniej 3-gwiazdkowego, w odległości maksymalnie do 100 km od Ostrowca Świętokrzyskiego,
        2. zorganizowanie i zapewnienie transportu dla wszystkich uczestników szkolenia, z miejsca  wyznaczonego przez Zamawiającego do miejsca hotelowego i powrotu do Ostrowca Świętokrzyskiego w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, po zakończeniu szkolenia,
        3. zapewnienia 1 noclegu dla uczestników szkolenia w pokojach 2/3-osobowych,
        4. zapewnienia wyżywienia: w pierwszym dniu – obiadu i kolacji, natomiast w drugim dniu szkolenia śniadania i obiadu dla około 20 osób. Zamawiający zobowiązuje się do przedstawienia pisemnej propozycji menu na 7 dni przed wyznaczonym terminem szkolenia,

        5. zapewnienia sali szkoleniowej w zakresie części IV w odległości do 100 km od Ostrowca Świętokrzyskiego, która będzie przygotowana i wyposażona w niezbędny sprzęt audiowizualny, posiadająca odpowiednie oświetlenie oraz odpowiednie nagłośnienie. Ośrodek powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

    Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji zamówienia na każdym etapie i oczekuje od Wykonawcy pełnej współpracy w szczególności przekazywania na każdą prośbę Zamawiającego pełnej informacji o stanie realizacji zamówienia oraz konsultowania z Zamawiającym wszelkich istotnych kwestii związanych z realizacją zamówienia.

    Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zapewnia sobie możliwość żądania od Wykonawcy dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji i doświadczenia – kadry i samego Wykonawcy.

    1. Termin wykonania zamówienia:

    Od daty podpisania umowy do dnia 23 sierpnia 2023 r.

    1. Warunki udziału w postępowaniu:

      1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
        1. posiadają doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń/ kursów/ warsztatów/zajęć dydaktycznych z zakresu odpowiadającego tematyce modułu szkolenia, na które składają ofertę – wykonanie min. 3 szkoleń z zakresu tematyki na którą składają ofertę,
        2. dysponują kadrą niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą wiedzę i kwalifikacje w zakresie prowadzonych zajęć oraz min. 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających tematyce, będącej przedmiotem zamówienia.
      2. W celu dokonania oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu wymienionych Wykonawca wypełni i złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego oraz referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówień potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia (pkt 1).
    2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty:

      1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1,
      2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według Załącznika Nr 2,
      3. Oświadczenie o spełnienie wymagań RODO według Załącznika Nr 3.
      4. Oświadczenie w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę -według Załącznika Nr 4.
      5. Referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówień potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia.

    3. Opis sposobu przygotowania ofert:

      1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
      2. Zaoferowana cena musi być wyrażona, jako cena netto i brutto w złotych polskich wg obowiązujących przepisów na dzień sporządzenia oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny.
      3. Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w PLN.
      4. Oferta, jak również wszystkie oświadczenia i inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (Załączniki), muszą być podpisane przez upoważnionego Przedstawiciela lub Przedstawicieli Wykonawcy, zgodnie z wpisem w odpowiednim dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy.
      5. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i nie będą zwracane do kierującego ofertę.
    4. Kryterium oraz sposób oceny ofert:

    Kryterium oceny ofert:

    Lp.Nazwa kryteriumWaga [%]Liczba możliwych do uzyskania punktów
    1.Cena  (C)100100
    1. Cena (C) - kryterium cena brutto za wykonanie całkowitej usługi stanowiącej sumę wartości wskazanej w Załączniku Nr 1.
      Liczba punktów zostanie przyznana w oparciu o następujący wzór:

    P = (C n/C b) x 100 pkt

    gdzie:
    P - liczba punktów,
    C n - cena najtańszej oferty,
    C b - cena oferty badanej.

    Spośród ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu Zamawiający wybierze oferty z największą liczbą punktów. Maksymalnie wykonawca może zdobyć 100 pkt.

    Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawiają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

    Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego.

    1. Miejsce oraz termin składania ofert:

      1. Zainteresowanych prosimy o składanie ofert w języku polskim:
        • w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego przy ul. Świętokrzyskiej 22 w Ostrowcu Świętokrzyskim (pok. 4.15 - Sekretariat), w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „zakup usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń dla kadry świadczącej usługi w środowisku, w szczególności usługi opiekuńcze w związku z realizowanym przez Gminę Ostrowiec Świętokrzyski / Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim”.
        • pocztą elektroniczną na adres: biuro@mopsostrowiec.pl. Wiadomość musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty. Zarówno formularz oferty cenowej, jak i wszystkie wymagane załączniki muszą mieć formę czytelnych skanów (w formacie .pdf lub jako pliki graficzne .jpg lub .png) podpisanych dokumentów. Oferty złożone przy pomocy poczty elektronicznej, zawierające wypełnione komputerowo, ale niepodpisane dokumenty, nie będą rozpatrywane. Wpisanie komputerowo nazwiska lub danych oferenta bez odręcznego podpisu nie będzie traktowane jako podpisanie dokumentu. W ramach postępowania, oceniane będą wyłącznie oferty złożone w terminie określonym poniżej, kompletne i wypełnione na drukach stanowiących załączniki do zapytania.
      2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu przy składaniu ofert drogą pocztową ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową, czy kurierską.
      3. Termin składania ofert upływa w dniu 5 maja 2023 roku o godz. 9:00. Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.
      4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 maja 2023 roku o godzinie 9:15 na Sali konferencyjnej (IV piętro pok. 4.6).
      5. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączy stosowne pełnomocnictwo. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
    2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy oraz postanowienia umowy:

      1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
      2. Zamawiający podpiszę umowę z wybranym Wykonawcą. Wzór umowy jest dostępny na żądanie Wykonawcy.
      3. Przedmiot umowy wykonany zostanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    3. Odrzucenie oferty:

      1. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta Wykonawcy, który:
        1. złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego,
        2. złoży ofertę niekompletną, tj., niezawierającą oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego,
        3. przedstawi nieprawdziwe informacje,
        4. nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, złożył ofertę, która zawiera rażąco niską cenę rozumianą jako cenę, która jest nierealistyczna, niewiarygodna w porównaniu do cen rynkowych podobnych zamówień i innych ofert złożonych w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
    4. Udzielanie informacji:

    Do porozumiewania z Wykonawcami upoważniona jest następująca osoba:

    • w zakresie opisu przedmiotu zamówienia: Dorota Struska – Starszy Specjalista Pracy Socjalnej - Koordynator Usług Społecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, tel.: 41 276 76 41,
    • w zakresie procedury postępowania, Andrzej Kaczmarski - Kierownik Działu Administracyjno-Technicznego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, tel.: 41 276 76 30,
    1. Termin związania ofertą:

    Ustala się, że Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania oferty rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

    1. Klauzula informacyjna dla osób fizycznych dotycząca przetwarzania danych osobowych:

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dale] „RODO", informujemy, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. Świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00 faks: 41 265 22 51;
    2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim jest Pan Grzegorz Stawiarski, tel. 41 276 76 35
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
      w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: zakup usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń dla kadry świadczącej usługi
      w środowisku, w szczególności usługi opiekuńcze, prowadzonej w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych netto.
    4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uczestniczące w postępowaniu o udzielenie niniejszego postępowania.
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie równym okresowi przechowywania przez Zamawiającego dokumentacji niniejszego postępowania.
    6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
      W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu.
    7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    8. Posiada Pani/Pan:
      1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
      3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
      4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    9. Nie przysługuje Pani/Panu:
      1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
      3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

     

    1. Pozostałe postanowienia i informacje:

      1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
      2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na każdą z czterech części wskazanych w postępowaniu.
      3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
      4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw.
      5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej.
      6. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
      7. Po zakończeniu postępowania Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zostaną zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
      8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
        1. dokonania oceny ofert przed badaniem, a następnie wezwania tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert;
        2. negocjowania ceny oferty, jeżeli w wyznaczonym terminie wpłynie tylko jedna ważna i niepodlegająca odrzuceniu oferta;
        3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia niniejszego postępowania bez wyboru żadnej oferty (w stosunku do całego zamówienia) bez prawa Wykonawcy do żądania zwrotu kosztów przygotowania i złożenia oferty.
        4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyn, na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
        5. Zamawiający wskazuje, że zawarcie umowy dot. realizacji zamówienia nastąpi nie później niż w terminie do 3 dni od zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.